åbne porgram fra website

Tags:    diverse

jeg har et program på min hjemmeside og så tænkte jeg på om det kan lade sig gøre at åbne det på pc'en uden at hente det???

Altså du vil starte den på serveren?

nej. jeg vil starte programmet på min pc uden at kopiere filerne fra serveren over på min pc

Så vidt jeg ved bliver programmet altid lagt i rammene, tror ikke du kan undgå det...

heller ikke hvis man udvikler et stykke software der åbner den eller noget i den stil

Hvis det er et almindelig program, f.eks. en .exe, kan du ikke.
Bl.a. fordi det vil være en enorm sikkerhedsrisiko, og fordi .exe filer ikke (umiddelbart) kan køre på f.eks. Linux.

Java Web Start er hvad du leder efter. (Søg på Google)

java web start er kun til java programmer og da det ikke er et java program jeg har så kan jeg ikke bruge den til noget. det lader til at man ikke kan gøre det men hvis der er nogen der har nogle forslag så vil jeg gærne høre dem;)

java web start er kun til java programmer og da det ikke er et java program jeg har så kan jeg ikke bruge den til noget. det lader til at man ikke kan gøre det men hvis der er nogen der har nogle forslag så vil jeg gærne høre dem;)

Du kan bare skrive at brugeren skal trykke "åben"?

Hvis du vil gøre det avanceret, så lav et program der åbner en socket til din hjemmeside, og så henter programmet ned, for derefter at starte det...

jeg har et program på min hjemmeside og så tænkte jeg på om det kan lade sig gøre at åbne det på pc'en uden at hente det???

Hej.

Umild bart nej - lige meget hvad folk kommer med af ideer vil det altid kræve at dem som skal bruge programmer har det liggende på deres egen computer.

Denne side, Udvikleren er også et program - browseren henter det bare i form af HTML.

Det er nøjagtigt det samme princip :)

Held og lykke.

Indlæg senest redigeret d. 30.05.2007 22:20 af Bruger #4758
nå men så tak for hjælpen allesammen;)

lukker

t