Nyt navn til mailservice?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej

Jeg har en mailservice som hedder Krazymail.dk,
men jeg vil gerne prøve at lokke lidt udenlandske brugere til, og jeg syntes ikke at Krazymail.dk er så godt til udenlandske brugere, derfor søger jeg et udenlandsk navn, eller et navn som både lyder godt på dansk og udenlandsk.

13 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvorfor ikke CrazyMail?

Jeg kan se, at du nu har været inde og ændre, så der står "11 domæner", men du fik ikke svaret på, om du har fået lov til at bruge de forskellige varemærker. Overså du spørgsmålet?

Ja, jeg overså spørgsmålet, undskyld.
Mht til det med at tælle, så har jeg haft en del at holde styr på, da vi fik en dødfødt søn for 3 måneder siden, men det skal ikke være undskyldnigen.........jeg burde ha haft styr på det selv.

Det er jeg sgu ked af at høre.

Hvilke varemærker tænker du på, dem alle?
Jeg har sendt en mail til de forskellige, men har kun fået afslag fra Brøndby IF, og Odense Boldklub.

Ja, selvfølgelig tænker jeg på alle varemærkerne.

Du har fået afslag fra BIF, men man kan stadig få en bifmail.dk-adresse? Det lyder som en rigtig dårlig ide...

Jeg har ikke sendt en mail vedr Debian, for vidste ikke hvor jeg skulle skrive til.

En søgning på "Debian Trademark" på Google, gav
http://www.debian.org/News/1998/19980306a som første hit. Den side siger bl.a.

To be fair to all businesses, we insist that no business use the name "Debian" in the name of the business, or a domain name of the business.

Selvom det er gratis, at oprette en debianmail.info-adresse hos dig, så vil de fleste nok alligevel betragte det som en "business". Ikke mindst fordi du også skriver, at man kan købe ekstra services.

Hvis du alligevel vil forsøge dig, så står der nederst på siden, at

Debian is a registered trademark of Software in the Public Interest, Inc.

Så du skal nok en tur forbi http://spi-inc.org/ for at finde en adresse til dem.

Personlig tror jeg ikke, du får lov til at beholde det domain og jeg tror du får lov til at betale en pæn sjat penge til SPI pga. trademark violation.

Hvad var din bedste uptime på den gamle server?

Jeg mener at den var ca 4 måneder, men er ikke helt sikker.

Hmm, ikke ligefrem noget, at råbe hurra over IMHO.

Er du stadig ved at pille eller er det meningen, at een af graferne på http://www.krazymail.dk/mrtg/ skal være frosset fast og en anden mangler grafikken?

Jeg mener har rettet på mrtg igår, ved ikke helt om den bare er spild af cpu kraft.

MRTG kører jo kun i meget kort tid hver 5. minut og det virker ikke ligefrem som om din maskine laver ret meget andet, så jeg ville nok lade den køre, hvis det var mig. Du kan se det som en service til dine (kommende) brugere, at de hurtig kan se hvor ofte din service er nede, om din linie er overbelast eller (som nok mere er dit tilfælde) om der overhoved er andre, der bruger din mailserver.

hvad med... yetanotheruselessmailservice.com ?

Eller hvad med, yetanotherfuckingasshole.nu,
jeg bad ikke om idiotiske svar, men gerne noget konstruktivt.

Indlæg senest redigeret d. 26.05.2007 23:43 af Bruger #10749

men jeg vil gerne prøve at lokke lidt udenlandske brugere til, og jeg syntes ikke at Krazymail.dk er så godt til udenlandske brugere, derfor søger jeg et udenlandsk navn, eller et navn som både lyder godt på dansk og udenlandsk.

Jeg tror ærlig talt, at folk er ret ligeglade med navnet. Se f.eks. gmail. Deres navn er måske ikke meget bedre end dit navn. Tilgengæld virker deres side lidt mere professionel end din, der pt. har en oppetid på 8 døgn. Det er nok ikke (kun) navnet, der holder folk væk.

Din side er meget uprofessionel. Her er et eksempel:

Du kan vælge mellem følgende 9 domæner:
aabmail.dk / bifmail.dk / cyberguy.dk / debianmail.info / fckmail.dk / fcmmail.dk / guldhammer.info / krazymail.dk
popgirl.dk / sportygirl.dk og smileymail.info.

Tør jeg virkelig lægge min mails hos en, der ikke engang kan tælle til 11? Har du overhoved læst dine egne sider igennem?
Har du forresten fået lov til at bruge de varemærker af deres respektive ejere?

Et andet eksempel er din MRTG-side på http://www.krazymail.dk/mrtg/ , hvor din "Active CPU Load %" lige nu er oppe på næsten "400 bytes per second". HVAD?! Det giver jo ingen mening.
Er det forresten kun mig, der synes, at de forskellige grafer minder lidt for meget om hinanden? Det virker som om du ikke engang har sat MRTG halvt op.

Næ, du, få fikset alle de problemer så det ikke virker som om du bare har klasket et eller andet sammen på et par minutter, så kan det være af nogle af dine 66 (hvormange af dem er dig selv?) brugere fortæller videre til deres venner, at du har noget, der kan bruges til noget. Ellers tror jeg, de fleste klarer sig helt fint med gmail og de mange andre gratis mailservices.

Hvis jeg absolut skal komme med et forslag til et navn, så et mit bedste bud "WTF-mail". (Hverken .dk eller .com er taget...)

Jeg tror ærlig talt, at folk er ret ligeglade med navnet. Se f.eks. gmail. Deres navn er måske ikke meget bedre end dit navn. Tilgengæld virker deres side lidt mere professionel end din, der pt. har en oppetid på 8 døgn. Det er nok ikke (kun) navnet, der holder folk væk.

aabmail.dk / bifmail.dk / cyberguy.dk / debianmail.info / fckmail.dk / fcmmail.dk / guldhammer.info / krazymail.dk

Tør jeg virkelig lægge min mails hos en, der ikke engang kan tælle til 11? Har du overhoved læst dine egne sider igennem?

Et andet eksempel er din MRTG-side på http://www.krazymail.dk/mrtg/ , hvor din "Active CPU Load %" lige nu er oppe på næsten "400 bytes per second". HVAD?! Det giver jo ingen mening.
Er det forresten kun mig, der synes, at de forskellige grafer minder lidt for meget om hinanden? Det virker som om du ikke engang har sat MRTG halvt op.

Næ, du, få fikset alle de problemer så det ikke virker som om du bare har klasket et eller andet sammen på et par minutter, så kan det være af nogle af dine 66 (hvormange af dem er dig selv?) brugere fortæller videre til deres venner, at du har noget, der kan bruges til noget. Ellers tror jeg, de fleste klarer sig helt fint med gmail og de mange andre gratis mailservices.

Hvis jeg absolut skal komme med et forslag til et navn, så et mit bedste bud "WTF-mail". (Hverken .dk eller .com er taget...)

Joe men det med Oppetide, det arbejder jeg også på, men den er ned grundet serverskifte.

Men mht til MRTG, så skulle det ikke være den samme graf, men jeg har søgt efter dokumentation til at sætte det ordentligt op, men det ændrer jeg nu.

Jeg har ikke mange af de mailadresser, jeg har selv 3 + alle postmaster adresserne, resten er brugere.

Jeg kan se, at du nu har været inde og ændre, så der står "11 domæner", men du fik ikke svaret på, om du har fået lov til at bruge de forskellige varemærker. Overså du spørgsmålet?

Joe men det med Oppetide, det arbejder jeg også på, men den er ned grundet serverskifte.

Men mht til MRTG, så skulle det ikke være den samme graf, men jeg har søgt efter dokumentation til at sætte det ordentligt op, men det ændrer jeg nu.

Er du stadig ved at pille eller er det meningen, at een af graferne på http://www.krazymail.dk/mrtg/ skal være frosset fast og en anden mangler grafikken?

Jeg har ikke mange af de mailadresser, jeg har selv 3 + alle postmaster adresserne, resten er brugere.

Iflg. http://www.krazymail.dk/dk/domain_stat.php er der ikke 11, men 13 forskellige domains, dvs. du har 13 postmaster-adresser og dermed ialt 16 email-adresser. Så reelt har du jo ikke 66 brugere, men kun 50...

Har du noget statistik på hvormange af de 50 brugere, der rent faktisk bruger din service og hvormange, der bare er blevet oprettet for at teste om servicen var noget værd?

Hvis du kigger på dine afstemninger så kan man også se at din service ikke ligefrem er populær:

http://www.krazymail.dk/dk/afstemning.php

Ja, jeg overså spørgsmålet, undskyld.
Mht til det med at tælle, så har jeg haft en del at holde styr på, da vi fik en dødfødt søn for 3 måneder siden, men det skal ikke være undskyldnigen.........jeg burde ha haft styr på det selv.
Hvilke varemærker tænker du på, dem alle?
Jeg har sendt en mail til de forskellige, men har kun fået afslag fra Brøndby IF, og Odense Boldklub.

Jeg har ikke sendt en mail vedr Debian, for vidste ikke hvor jeg skulle skrive til.

Jeg mener at den var ca 4 måneder, men er ikke helt sikker.
Den er også lidt ringe nu, men det er grundet serverskifte.

Jeg mener har rettet på mrtg igår, ved ikke helt om den bare er spild af cpu kraft.

Indlæg senest redigeret d. 27.05.2007 13:20 af Bruger #10749
Hvis du kigger på dine afstemninger så kan man også se at din service ikke ligefrem er populær:

http://www.krazymail.dk/dk/afstemning.php

Ja, det er rigtigt, men de bruger den stadig, og der kommer stadig flere brugere, og jeg forsøger også at forbedre servicen så godt som det er muligt.

<< < 12 > >>
t