Top reklamer på google

Tags:    diverse

Hejsa. Min mor og jeg sælger kanin-unger.
- og kainer boller jo på livet-løs hele dagen.

Vi har altså fået lidt over 30 unger tilsammen, og vi reklamer for dem i den blå avis. Men der er ikke lige så stor efter-spørgsel som der før har været (muligvis på grund af årstiden). Vi er meget bange for at brænde-inde med vores unger, og vi kan ikke få os selv til at slagte dem... Vi eller rettere sagt jeg som laver hjemmesiden har brug for mere reklame for siden på google. Altså jeg bruger desværre webbyen til min hjemmeside og åbenbart derfor ligger vi ikke højt på google.

ALTSÅ:

Jeg kunne godt tænke mig at ligge øverst/højt oppe på google når man søger under fx: "kanin-unger" "løvehoved kaniner" "kaniner" "minkaninus.dk" etc.

Jeg er ligeglad hvad det koster, vi skal bare ikke brænde inde med vores kaniner. Kan i hjælpe mig?

Det ville være meget dejligt hvis i kunne hjælpe mig.

Okay det du skal lærer at SEO, nogen bruger langtid på det mens andre skimter det igennem og håber på at de vil blive indexed højt på google.
Din siden title skal allerførst laves om til Minkaninus - Vi sælger kaniner (I titlen skal du fortælle lidt om hvad din side handler om så google kan indexe dig højre på f.eks ordet kaniner.)
Læs mere om seo her: http://www.html.dk/artikler/00046/

Du skal også havd en god pagerank fra google, det kan gøres på mange forskellige måder og vi diskuterre stadig hvilken en der er bedst, men alt i alt skal du få mange sider med høj pangerank til at reklamere for dig.
Den bedste måde er at søg kaniner på google også send et brev til alle de sider du finder, og spørg om i ikke skal være partnere.

Håber jeg hjalp dig lidt :)

Indlæg senest redigeret d. 25.05.2007 14:17 af Bruger #11884
Du kan købe dig højt op i google. Jeg ved ikke helt hvad det koster. Men du kan læse mere om det/købe det på følgende link:

https://adwords.google.dk/select/Login?sourceid=AWO&subid=DK-ET-ADS&hl=da

Så er det ligemeget hvor dårlig din side er, den vil altid komme rimeligt højt op. Stadig ikke helt op, medmindre du også tilpasser din side mere til google. VIlket er næsten umuligt på webbyen. Din side vil også blive vist som reklame på andres sider, så du skal nok regne med at få flere besøgende;)

Håber du får dine kaniner solgt!

Indlæg senest redigeret d. 25.05.2007 17:26 af Bruger #10113
Tusind tak for hjælpen, jeg har nu annonceret.

Findes der andre metoder at reklamere for ens hjemmeside?.

t