Søger en grafikker til 3d chat:D

Tags:    grafik webdesign

Vi søger en, eller flere grafikere til min chat - der vil arbejde gratis, men være en del af crewet og få admin funktioner.

Hvis du vil være grafiker her på min chat skal du helst :

- Være fyldt 12 år
- Have gode egenskaber inden for 3D Grafik
- Kunne samarbejde med resten af crewet
- Acceptere at alt den grafik som du giver til min chat, tilhører min chat dvs. vi har lov til at bruge det selvom du forlader crewet.

Og du må ikke:

- Tage grafik fra andre 3D chatte
- Bruge den grafik som du giver til min chat på andre chatte

Skriv msn og dine egenskaber:D

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vil måske gerne :D
Må jeg lige høre hvor gammel du er?
For jeg vil helst gerne arbejdesammen med en på min ejen alder... :D

Hej Zentox,
Jeg har arbejdet en del med hjemmesider , grafik , supporting osv. Men først vil jeg lige høre, vil din chat blive som:
1: ' habbo hotel eller netstationen? '
2: ' er det en ulovlighentet chat version fx. tog chat ? '

Kontakt mig pr. mail d4rksw4rm@hotmail.com eller her på udvikleren i mail. på forhånd tak

Hans hotmail indholder tallet 12 :)

Ja, har set det men vil bare lige være helt sikker :D

Ja, har set det men vil bare lige være helt sikker :D

Jeg er så lige 15 år snart 16..

Okay okay. Bare et gæt.

Jeg oprettede den da jeg var 12 ja:P

Endnu en person der har fået fingre i denne monster ressource krævende chat.

Er spændt på hvor du vil købe en serverplads til den, da der vidst ikke er nogle af de billige webhoteller der tillader brug af den slags.

Selvfølgelig kan det lade sig gøre hvis du har egen server, og at du rent faktisk har fået optimeret koden så meget at den kan bruges til noget, og sidst men ikke mindst at du kan den til at køre på noget ajax, for at få fjernet den lorte kliklyd der er som standard i windows ved refresh af siden. Nej du skal ikke bare bede folk om at slå det fra.

Grunden til at jeg kan sige at du har fået fingre i noget, og ikke har lavet det selv er såmænd ud fra dette indlæg, da jeg har set de krav før, kan ikke huske om det er noget der står i en af filerne som standard eller hvordan det er, for øvrigt har jeg vidst den samme chat, som florere lidt rundt på nettet, jeg har bare fået fingre i let flere af de orginale billeder til figure og baggrunde.

Nå nok om det, vil da ikke ødelægge din drøm for dig, men studer PHP og Ajax meget grundigt og begynd fra bunden selv, hvis du virkelig kæmper kan du på et års tid snildt lave noget der er bedre.

M.v.h. Johnny.

og sidst men ikke mindst at du kan den til at køre på noget ajax, for at få fjernet den lorte kliklyd der er som standard i windows ved refresh af siden. Nej du skal ikke bare bede folk om at slå det fra.

Jeg kan huske jeg fik fjernet kliklyden uden AJAX dengang jeg lavede en figurchat (med talebobler og hele svineriet) :) kan dog ikke huske hvordan...

t