Webhosts?

Tags:    diverse

Hej!!

Jeg har indtil nu kun været hostet på gratis webhosts, som f.eks. 110mb.com. Men det finder jeg ikke helt optimalt, da der er meget downtime + du kan f.eks. ikke ha filer til download liggende på serveren etc.

Så nu går jeg på jagt efter en paid host!
(Har kigget lidt på hostmonster.com , men ved ikke om de er så gode, som de påstår??:S )
Den skal gerne overholde disse krav:

*Windows servere
*Fri trafik
*Mindst 1000mb plads
*Mindst 1 MySQL database
*Mindst 1 FTP account
*Mindst 1 Email adresse
*Understøttelse for PHP + PhpBB forums
*Tilladt at have filer liggende for download
*Tilladt at streame f.eks. film
*Helst fast IP adresse

*Og helst billig :pirat:

Så hvis, at der er nogen, som har forslag, shout out!! :D

10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
www.One.com
www.ScanNet.dk
www.DanDomain.dk
www.Megahost.dk
www.gigahost.dk

Hvad mere kan man ønske sig?

Nope.

Har selv lige chattet med one.com, og de gør ikke.

ScanNet har kun op til 150mb diskplads pr account.

Fra Dandomain.dk: "Det er ikke tilladt at placere filarkiver indeholdende programmer, videofiler og lydfiler (mp3, jpg, zip mv.) til fri download."

Fra Megahost.dk: "Det er ikke tilladt at have store filarkiver, herunder shareware,freeware og film og mp3 eller warez, liggende på webhotellet."

Og er ved at kontakte gigahost.dk nu.

Misforstå mig ikke, er glad for, at du postede, men webhotellerne tillader bare ikke at have filer til download liggende, hvilket er et krav, da jeg har brug for det :|

Gigahost skulle meget gerne melde tilbage at de tillader det. De udbyder en utroligt god service, og deres hoteller er tip-top. Den bedste løsning er dog at leje en virtuel server hos dem, men det koster så også mange penge.

Hvad mere kan man ønske sig?

Webhosts som TILLADER at have filer liggende for download...

Indlæg senest redigeret d. 21.05.2007 21:46 af Bruger #11631
Det skulle de gerne tillade.

Nope.

Har selv lige chattet med one.com, og de gør ikke.

ScanNet har kun op til 150mb diskplads pr account.

Fra Dandomain.dk: "Det er ikke tilladt at placere filarkiver indeholdende programmer, videofiler og lydfiler (mp3, jpg, zip mv.) til fri download."

Fra Megahost.dk: "Det er ikke tilladt at have store filarkiver, herunder shareware,freeware og film og mp3 eller warez, liggende på webhotellet."

Og er ved at kontakte gigahost.dk nu.

Misforstå mig ikke, er glad for, at du postede, men webhotellerne tillader bare ikke at have filer til download liggende, hvilket er et krav, da jeg har brug for det :|

Indlæg senest redigeret d. 21.05.2007 22:16 af Bruger #11631
Har lige fået svar fra gigahost.dk:

"Hej Kasper.
På dette tidspunkt kan jeg ikke garantere at vi kan hoste dine filer, da
Gigahost ikke er beregnet til den slags communities.
--
Mange hilsener
Gigahost Support "

Så det er heller ikke løsningen. Er der andre, som har forslag? Behøver ikke at være en dansk host, bare servicen er i orden..

Du skriver jo filer til download.... men hvilke? Er det egne programmer eller freeware?

Hvad med www.inforce.dk? De hoster jo Udvikleren, ah glem det. De ser lidt meget dyre ud.

Indlæg senest redigeret d. 22.05.2007 17:01 af Bruger #6559
Martin,

Det er freeware.

Har nu kig på http://www.vodahost.com
Nogen comments på dem?

Nope kender dem ik.

t