FTP opdatering

Tags:    diverse

Hej hej.

Jeg bruger FTP'en i Internet Exploror. Men jeg kan ikke forstå hvordan og hvornår den opdaterer internetsiden.
Når jeg har FTP-mappen åben og jeg redigerer i filerne, så opdateres det ikke på hjemmesiden. Er der noget jeg skal trykke på eller gøre for at det bliver opdateret?

Mvh Claus

8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal redigere filerne på din egen computer. Bagefter oploader du dem. Lige så snart filerne er blevet oploadet kan ændringerne ses. Husk der er (kan) være forskel på store og små bogstaver.

Jep tak. Det var netop det store 'I' der var problemet. Det var jeg ikke klar over. :)

Alt er som det skal være nu :)

Det var da godt :D

Ja det gør jeg også, men når jeg så ligger filerne over i mappen, så vises opdateringen alligevel ikke.

Nu har jeg så bare fået et andet problem. Når jeg åbner siden her på nettet, så kommer det frem hvordan siden er opsat. Jeg ved ikke hvilken fil jeg skal slette for at få min forside frem.

Se det på www.live-sport.dk

din index fil hedder Index.html, den skal hedde index.html Host'en er en linux box. Der er der forskel på store og små bogstaver.

Hej igen :D

bruger du one.com eller surftown?

Indlæg senest redigeret d. 21.05.2007 18:39 af Bruger #11573
Jep tak. Det var netop det store 'I' der var problemet. Det var jeg ikke klar over. :)

Alt er som det skal være nu :)

Husk at ligge mærke til det i dine links. Et godt råd er brug KUN små bogstaver, så slipper du for det problem.

Ja det har du nok ret i. Jeg har bare altid troet at det var ligegyldigt om det var store eller små bogstaver

t