Cd printer

Tags:    diverse

Hej.
Jeg skal på et tidspunkt nok ud og købe mig en maskine som kan skrive titler/tekst på cd-er - ikke billeder. Det skal ikke være en del af en større printerdel.
Er der nogen der kan informerer mig om hvad der findes på market? Hvad sådan noget hedder? Hvad i ville gå efter, samt priser?
Skal have noget billigt...

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Personligt har jeg en dvd-brænder med lightscribe som kan tegne i gråtoneskala på specielle cd'er. Det fungerer udmærket men går ikke fandens hurtigt. Det er til gengæld ret billigt. Da jeg købte min brænder var det en helt ny teknologi og jeg gav 800 kr. for den. Så det er nok blevet billigere nu.

Hej.
Jeg skal på et tidspunkt nok ud og købe mig en maskine som kan skrive titler/tekst på cd-er - ikke billeder. Det skal ikke være en del af en større printerdel.
Er der nogen der kan informerer mig om hvad der findes på market? Hvad sådan noget hedder? Hvad i ville gå efter, samt priser?

Jeg kiggede lige i elgigantens tilbudsavis, og der så jeg en printer fra Canon til 799 kr. Printeren laver tekst, foto samt CD/DVD print. Modelnummeret er PIXMA iP4300

Fandt lige nogle priser der var lidt billigere på EDBpriser.dk

Indlæg slettet af admin/co-admin!

Hej.

Jeg kiggede lige i elgigantens tilbudsavis, og der så jeg en printer fra Canon til 799 kr. Printeren laver tekst, foto samt CD/DVD print. Modelnummeret er PIXMA iP4300

t