Opdatering

Tags:    diverse

<< < 123 > >>
Hejsa.

Er der nogen der kender en kode, så man kan indsætte et felt på sin hjemmeside som opdaterer sig selv. Altså et felt som opdateres uden der skal trykkes opdater...

Mvh Claus

27 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg tjekkede det selv, og der virkede det fint :P

Nu har jeg næsten fået det til at virke. Det grundlæggende virker 100%, så det er virkelig godt.

Men jeg kan ikke få det med tillægstiden til at komme frem når den ordinære tid er udløbet.

Og hvordan gør jeg hvis der skal være flere kampe igang samtidig?

Hvordan gør jeg hvis der skal være flere kampe igang samtidig?

Undskyld, har ikke tjekket den med tillægstid, men den burde virke..? Og den med flere kampe var straks værre.. Det tænker jeg lige over :S

Okay ja. Det er ikke så vigtigt med tillægstiden, men det ville være rart hvis jeg kunne have flere kampe igang ;)

Er det ikke muligt at lave en kode, som kan indsættes direkte i et dokument, og i den kode kan jeg så skrive hvad jeg har lyst til, hvorefter det ændrer sig på hjemmesiden. Altså ligesom det er nu, men hvor det bare kun er en kode. På den måde kan jeg få flere kampe på, og samtidig kan jeg også bruge koden til noget andet end fodboldkampe, hvis jeg får brug for det.

Som eksempel hvis jeg skriver 'OB' i koden i dokumentet, så står der også 'OB' på hjemmesiden. Men hvis jeg ændrer 'OB' til 'FCK' så ændres det også på hjemmesiden uden der skal trykkes på noget.

Altså nøjagtigt som det gøres nu, men bare med en enkel kode, så det kan bruges til forskellige ting ;)

Jeg er glad for det andet du har lavet. Det virer godt med de ting jeg har brug for :D

Tænker du stadig over det?

<< < 123 > >>
t