Hjælp til side

Tags:    php

Hej folkens!!
Jeg har mig et mål langt ud i fremtiden, om at få lavet et tekstbaseret strategi spil.. Jeg havde tænkt mig noget lignende www.farmerland.dk, eller www.ogame.dk!!
Jeg har skaffet mig en side med php, mySQL database, og en masse andre ting.. Siden er www.etavi.hotserv.dk!

Som du sikkert kan se, har jeg fået lavet mig et login script... Der er bare et par problemer, der er ikke nogen logud knap, og når man logger ind kommer man ikke inde på nogen fed profil som man har.. Der står bare noget lignende: Korrekt password... Kan jeg mon få hjælp til at lave profilerne??

Jeg laver hver ting på siden step by step, så jeg tænkte jeg kunne starte med profilerne...

Er der ikke en der vil hjælpe mig??? Tak..

PS: Jeg begndte at lære PHP fra to dage siden, så jeg ved næsten ikke noget om det!!

Ikke for at være en lysse slukker eller noget her, for ideen er sgu god nok, men måske lidt over dit hovde. Hvis du ikke kan skrive et login script selv. Hvordan vil du så kode et helt spil? Vi snakker side op og side ned med SQL forespørgelser og verificerings koder!

Google evt. for guides til PHP spil. Der er vist nogle stykker derude.

Da du nu er nybynder i PHP.

Så sæt dig ned og tænk dig godt om.
Hvad vil du opnå ?.

Vil du selv programmere eller vil du betale dig frem for at få det du drømmer om ?.

At lære PHP - Kræver mere end 7 dage. Kan godt sige at jeg har arbejdet med php i 5½ år. Jeg er dælme langfra prof. Men jeg læser også nyt hele tiden. For at update min viden.

At programmere spil - kræver mere end php i dag. Hvis det skal være ordenlige spil.

Nu ved jeg ikke hvilke spil du vil programmere.
Da jeg ikke tjekker de links du har skrevet.

Men lær PHP - HTML - evt XHTML. Og sæt dig ind i java.

Start med at lav en ordenlig sige - et godt design og style.
Og begynd på at lave et ordenlig bruger login system.

Dog hvis du er ny - så skal du nok omprogrammere det nogle gange. Da man sjældent rammer godt første gang. Det skal jo være et godt system. Med sikkerheden.

Bruger profil
Bruger rettelse samt skiftning af passsword - email. osv.
Og siden skal programmeres med systemet - så man kun kan benytte sig af siden når man er logget ind.

Du kan bare skrive til mig - vil godt hjælpe dig på vej.
Men skulle jeg programmere det for dig - som en start.
Det nægter jeg. Da du er ny.

Men skaf dit eget donæme og webhotel. Og ikke de free hostning.

Held & lykke.

t