Hjælp til side

Tags:    php

Hej folkens!!
Jeg har mig et mål langt ud i fremtiden, om at få lavet et tekstbaseret strategi spil.. Jeg havde tænkt mig noget lignende www.farmerland.dk, eller www.ogame.dk!!
Jeg har skaffet mig en side med php, mySQL database, og en masse andre ting.. Siden er www.etavi.hotserv.dk!

Som du sikkert kan se, har jeg fået lavet mig et login script... Der er bare et par problemer, der er ikke nogen logud knap, og når man logger ind kommer man ikke inde på nogen fed profil som man har.. Der står bare noget lignende: Korrekt password... Kan jeg mon få hjælp til at lave profilerne??

Jeg laver hver ting på siden step by step, så jeg tænkte jeg kunne starte med profilerne...

Er der ikke en der vil hjælpe mig??? Tak..

PS: Jeg begndte at lære PHP fra to dage siden, så jeg ved næsten ikke noget om det!!

Jeg synes sørme at du skal starte et nemt sted:
http://www.libris.dk/it_litteratur/oevrige_programmer/vis_produkt/shop/start-paa-php-5/?cHash=71dc45d417
Eller finde en masse hjemmesider der omhandler PHP5.

De steder hvor du så meget som finder PHP4 nævnt, skal du holde dig fra. Sproget er gammelt og lever langt fra op til dagens standard om kodning. :)

At lave et spil som helt ny udvikler er et temmelig uoverskueligt projekt. Men gå da endelig i krig med det.

Indlæg senest redigeret d. 16.05.2007 22:02 af Bruger #10216
Bogen der ser sandelig spændende ud, men tror du jeg kan låne den på et bibliotek?

Øh? Normalt når man starter på at lave en hjemmeside, så starter man på at lave et layout. Bare et råd. Og som du skriver, du vil have en fed profil side. Det kan man ikke få uden at have et layout.

Mvh.
Claus Thomsen

t