Tak for opbakningen, Steffen . Anyway, det er nok en god ide at få opdateret de teknologier lidt. Kom med jeres forslag til hvad der mangler - når vi har opnået en nogenlunde enighed, så tilføjer jeg til databasen
God idé. Jeg synes egentlig at der er et bredt nok spektrum at vælge imellem, men der er alligevel et par punkter jeg gerne så var med:
Python - Et utroligt lækkert scripting- og programmeringssprog, som helt bestemt kommer op på siden, nogle vil endda mene foran, Perl, som er nævnt.
XHTML - når nu DHTML og alm. HTML er nævnt, vil jeg også mene at det er på sin plads at have XHTML på listen.
AJAX - En stadigt mere populær metode til at lave dynamiske hjemmesider. Fortjener en rating-mulighed, da det kan være interessant at se om personer kan denne teknologi.
*MySQL - Egentlig ikke en ny kategori, men jeg vil foreslå at når du nu alligevel er inde i databasen og rode, så kunne man jo ligesågodt uppercase M'et, så det står rigtigt
PostgreSQL og Oracle- Eftersom Microsoft SQL Server og MySQL er mulige at vælge, synes jeg også man bør have de to andre store spillere på den bane med i betragtning. Naturligvis som seperate teknologier.