Referencer - vista?

Tags:    udvikleren.dk

Inde på referencer under indstillinger burde man da også kunne vælge viste ikke?

Så husk lige at få sat det på tak.

hvad med at spørge pænt? :) Kasper lægger trods alt meget arbejde i det her forum for os! Vis lidt taknemmelighed

Tak for opbakningen, Steffen :). Anyway, det er nok en god ide at få opdateret de teknologier lidt. Kom med jeres forslag til hvad der mangler - når vi har opnået en nogenlunde enighed, så tilføjer jeg til databasen :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Tak for opbakningen, Steffen :). Anyway, det er nok en god ide at få opdateret de teknologier lidt. Kom med jeres forslag til hvad der mangler - når vi har opnået en nogenlunde enighed, så tilføjer jeg til databasen :)

God idé. Jeg synes egentlig at der er et bredt nok spektrum at vælge imellem, men der er alligevel et par punkter jeg gerne så var med:

Python - Et utroligt lækkert scripting- og programmeringssprog, som helt bestemt kommer op på siden, nogle vil endda mene foran, Perl, som er nævnt.
XHTML - når nu DHTML og alm. HTML er nævnt, vil jeg også mene at det er på sin plads at have XHTML på listen.
AJAX - En stadigt mere populær metode til at lave dynamiske hjemmesider. Fortjener en rating-mulighed, da det kan være interessant at se om personer kan denne teknologi.
*MySQL - Egentlig ikke en ny kategori, men jeg vil foreslå at når du nu alligevel er inde i databasen og rode, så kunne man jo ligesågodt uppercase M'et, så det står rigtigt :)
PostgreSQL og Oracle- Eftersom Microsoft SQL Server og MySQL er mulige at vælge, synes jeg også man bør have de to andre store spillere på den bane med i betragtning. Naturligvis som seperate teknologier.

Ruby og Rails ville også være lækkert. Især nu da Rails bliver mere og mere populært.

Når vi har Linux på, hvorfor så ikke også Win2K3?

Super, kom endelig med flere forslag, men skriv kun dem på I virkelig mener er relevante for listen, så vi er sikre på at listen ikke bliver unødigt stor :). Jeg vil forsøge at samle lidt op på de ting i har foreslået når der er kommet lidt flere teknologier til.

Mvh.

Kasper (TSW)

Hvad med en kategori "Funktionel programmering"? Syntes personligt at sprog som Haskell og Erlang er utroligt spændende at arbejde med, men syntes sammentidigt ikke at hvert sprog fortjener egen kategori.

Indlæg senest redigeret d. 15.05.2007 16:21 af Bruger #2330
t