Hej!
Jeg er rigtig newbie, når det kommer til tables og CSS. Jeg har en side, som er lavet kun med billeder, men det holder ligesom ikke rigtig.
Nu har jeg været rundt og kigget lidt i folks source koder for at se, hvordan deres sider var bygget op, så jeg kunne prøve at lære mig selv lidt om tables.
Men men men. Jeg har så prøvet lidt, men kan ikke få det til at virke. Desuden tror jeg ikke, at koden er helt optimal
Jeg skulle gerne have en midtertable, hvor indholdet skulle være. I hver side skulle der så være endnu en smal box, med et lille mellemrun ind til den store (hvis i forstår).
Her er koden, som ikke virker helt: (den skulle gerne vise mit banner i toppen, den midterste + den højre box med lidt random indhold)
Nogen, som kan hjælpe lidt? Og I må også meget gerne komme med nogle fif om at arbejde med tables
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<!-- MAIN HEADER BEGIN -->
<head>
<title>Index</title>
<meta name="title" conntent="XflightX">
<meta name="keywords" content="XflightX, Flight, planes, airports, forums, graphic design, flight simulation, FS9, FSX, FS2004, Microsoft Flight Simulator, Live ATC, Air Traffic Control, Community forums, Flight club, multiplayer, free downloads, scenery, airplanes, aeroplanes, misc, airfields, GA, General Aviation, military planes, jetliners, jets, props, propellers, helicopters, tutorials, picture editing, gallery, newbie help, information, CaptainB, flightsim news, aivaiton news, flightsim links, links, aviation links, banner design, web design">
<meta name="description" content="A friendly flightsim community for FS 2004 and X! We aim to help new simmers get started with FS and provide a quality web with free downloads, forums, links, flightclub, gallery and much more!">
<meta name="copyright" content="Copyright (c) XflightX. All Rights Reserved">
<meta name="revisit-after" content="1 days">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
</head>
<!-- MAIN HEADER END -->
<!-- MAIN BODY BEGIN -->
<body bgcolor="#333333">
<!-- BANNER TABLE BEGIN -->
<table width="726" border="0" div align="center" background="images/Contact_03.gif"></table>
<!-- BANNER TABLE END -->
<!-- MAIN TABLE BEGIN -->
<tr>
<td width="728" bordercolor="#333333" bgcolor="#333333"><div align="center">
<table width="60%" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr bordercolor="#666666" bgcolor="#666666">
<td bordercolor="#666666" bgcolor="#666666"> Jeg er kasper, dette er er test :P<br /> And I can GO <b>on</b> and <i>on</i> and <u>on</u> and ON! :Dkjhfkjbsfjkshfsjkghdrsjkkgnrtjkhyklsfmndfjyhkldjfirtjklrh ikhtkirelrjxwemlthcaxæ,lerscgjesrtihclxhtlgjerkhtrhcgcycgicrtjrkyctrilrkjyklrtjuyklrmfgkfdjrtlkv jkljyril dljhtol dljho sjdljyi ldskfjyolerjthjrielyhjerklhjnrtyijyorltjkomrthitjnitykæpik,<font color="#FF0000">ytjlrjhirtkjytkrmhgbltryjymkhrtlkjuyhyklb,ujyolujtyolbuk</font></td>
</td>
<!-- MAIN TABLE END -->
<!-- RIGHT TABLE BEGIN -->
<tr>
<td width="728" bordercolor="#333333" bgcolor="#333333"><div align="right">
<table width="20%" border="0" align="right" cellpadding="4" cellspacing="0">
<tr bordercolor="#666666" bgcolor="#666666">
<td bordercolor="#666666" bgcolor="#666666"> Jeg er kasper, dette er er test :P<br /> And I can GO <b>on</b> and <i>on</i> and <u>on</u> and ON! :Dkjhfkjbsfjkshfsjkghdrsjkkgnrtjkhyklsfmndfjyhkldjfirtjklrh ikhtkirelrjxwemlthcaxæ,lerscgjesrtihclxhtlgjerkhtrhcgcycgicrtjrkyctrilrkjyklrtjuyklrmfgkfdjrtlkv jkljyril dljhtol dljho sjdljyi ldskfjyolerjthjrielyhjerklhjnrtyijyorltjkomrthitjnitykæpik,<font color="#FFFFFF">ytjlrjhirtkjytkrmhgbltryjymkhrtlkjuyhyklb,ujyolujtyolbuk</font></td><table>
</body>
</html>
Indlæg senest redigeret d. 14.05.2007 11:49 af Bruger #11631