Parse error: syntax error, unexpected T_STRING

Tags:    php

Fold kodeboks ind/udKode 

ja det er et problem med det jeg kan ikke finde ud af hvad men den siger hele tiden Parse error: syntax error, unexpected T_STRING

vil i ikke godt hjælpe

43 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
ik noget alligevel

Indlæg senest redigeret d. 13.05.2007 19:35 af Bruger #10878
Men du kunne jo se hvor meget der er i den array du laver med infoen fra tabellen. Det kan du ved at bruge count, http://dk2.php.net/manual/da/function.count.php på mysql_fetch_array($svar). Og printe det resultat ud et eller andet sted i din vissvar.php. Skriver den 0, så er det fordi du ikke har noget i din tabel. Skriver den noget der er større end 0, så har du en meget underlig fejl et eller andet sted.

EDIT =og hvordan laver man så så man kan se det

Indlæg senest redigeret d. 13.05.2007 19:38 af Bruger #11220
stadig det samme hmmm

hvilken linie siger den der er noget galt

den siger ikke at der er noget galt

eller hvad mener du ?

Fold kodeboks ind/udKode 

kristian << er der noget i din tabel? kan jeg ikke se udfra dit screenshot. Kan du lave en sql dump af tabellen? Så jeg med sikkerhed kan se om der er noget i den :) For lige nu virker det som om der ikke er noget i den.

kristian << er der noget i din tabel? kan jeg ikke se udfra dit screenshot. Kan du lave en sql dump af tabellen? Så jeg med sikkerhed kan se om der er noget i den :) For lige nu virker det som om der ikke er noget i den.

er meget ny med det her php så kan du ikke foreklarer hvad sql dump betyder ?

Det er nu bare noget din MySQL database kan lave. Udfra den kan jeg se om du har lavet en indgang i din tabel, for det tror jeg nemlig ikke du har. Derfor den viser en blank side.

t