c++

Tags:    c++ grafik

<< < 12 > >>
Hvis jeg skal anskaffe mig c++... hvilken version skal jeg så vælge???
Jeg kunne godt tænke mig hvis det var objectorinteret, men vil det ikke gøre det ikke formindske mulighederne af hvad man kan bruge det til?
Hvis det gør ville det være bedst med en løsning der kan bruges til alle formål...

PS. Jeg skulle også lige vide om der er en fremtid i c++, for jeg gider ikke skifte sporg en gang til...

16 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg skulle da mene at der er en fremtid i C++, det har efterhånden været med i nogle år og det ser ikke ud til at det er begyndt at blive mindre brugt, tværtimod. Man ser godtnok en tendens til at det er 100% objekt baserede sprog der er begyndt at vinde frem på sprog markedet, det er fx. sprog som Java og C#. Men jeg tror ikke på at C++ er på vej ud af markedet...

Selve sproget c++ er objektorienteret, man kan ikke vælge en version der ikke er objektorienteret, du som programmør kan godt vælge ikke at programmere objektorienteret - det er dit valg, sproget ændrer sig ikke. Der er ikke som så forskellige versioner af sproget. Til C++ indgår der en række biblioteker der gør dig i stand til at kommunikere med alt fra windows til dine porte på computeren, det er disse biblioteker der gør dig i stand til at lave alt muligt, men det er igen dit valg, hvilke af disse biblioteker du vil benytte, dette (tror jeg) er det du mener med forskellige versioner af sproget, men helt basalt vælger du selv din version ved at bruge forskellige biblioteker alt efter hvilket program du vil udvikle...

P.S. Hvorfor skifte sprog, man må godt have flere sprog på samme gang..... jeg selv har tre primære sprog.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Gør du bare det! ;). Overfladen ser ud som Delphi.... Men jeg er ikke helet enig med dig, når du siger at det er objektorinteret når man kan designe sin egen form osv. I c++ kan man kode sin egen form, og man kan med C++ kode helt præcis hvordan vinduet skal se ud. Så C++ er objektorinteret, uanset om du bruger Dev-C++ eller Borland C++

Med Venlig Hilsen: Chadi
http://chadi.h4f.dk

Oki, min fejl...
Visual C++ er Objectorinteret
Jeg troede bare kun det var Objectorinteret når man kunne designe en form...

---

Er der nogen der kan anbefale et c++ program som jeg skal sætte mig ind i? det skal være fremtidssikret og helst også Objectorinteret :)
Programmet skal kunne bruges til alle formål og være brugervenligt...

Fyr den MAX!!!

Det kan man også...

Prøv at lede efter Visual Studio .NET det burde være fremtidssikret...

I Am The Cyborg, and i`m here to serve :)

De fleste styresystemer er skrevet i C++, så jeg vil mene det er kommet for at blive

Det jeg mente med objectorinteret var at man skulle kunne designe et vindue eller en form... Altså ligesom visual basic og delphi.
Jeg har prøvet at downloade dev-c++ (eller hvad det nu er det hedder) og der kunne man ikke designe vinduet eller formen :(

Det jeg mente med objectorinteret var at man skulle kunne designe et vindue eller en form... Altså ligesom visual basic og delphi.
Jeg har prøvet at downloade dev-c++ (eller hvad det nu er det hedder) og der kunne man ikke designe vinduet eller formen :(

Jeg tvivler på der er andre end Borland C++ Builder og (ved ikke helt) Visual C++.
Dev-c++ FOR Visual RAD som laver den, meget i stil med Delphi, dog kommer
dette til at koste et engangsbeløb 15$.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Visual C++, det er vist heller ikke objectorinteret...

Oki... Lad os gå ud fra at Borland er det eneste der er objectorinteret... Er der nogen ulemper ved det?

Den er ikke gratis.. og heller ikke billig....

Med Venlig Hilsen: Chadi
http://chadi.h4f.dk

Nu downloader jeg lige deres trial version så jeg kan se hvad det er og om det er noget for mig...

Visual C++, det er vist heller ikke objectorinteret...

Oki... Lad os gå ud fra at Borland er det eneste der er objectorinteret... Er der nogen ulemper ved det?

Visual C++ er Objectorinteret

I Am The Cyborg, and i`m here to serve :)

<< < 12 > >>
t