Hjælp til iframe i photoshop genereret hjemmeside

Tags:    html css

Hej

Har kæmpe problemer med at få iframe taggen til at virke. Jeg har designet hjemmesiden i photoshop og så skåret den ud med imageready og fået den til at lave den om til html kode. Nu har jeg så en table delt op i rows og colums med de forskellige udskæringer. Den colum jeg skal bruge til tekst vil jeg så sætte en frame ind i vha. iframe men den fucker hele min side op :( Her er et udsnit af koden:
Fold kodeboks ind/udKode 

frame.html er så lavet med en table på 567 x 288 så det passer sammen.

Hvad gør jeg galt ? :/

Hvad laver "top: 329; left: 203;" midt i dit tag? Er du sikker på at du ikke vil have dem ind i style="" snarere end at have dem til at ligge og flyde?

Hvad laver "top: 329; left: 203;" midt i dit tag? Er du sikker på at du ikke vil have dem ind i style="" snarere end at have dem til at ligge og flyde?

Problemet er løst :) Jo men det var for at prøve at placere framen så den ikke ville ødelægge noget på den måde. Men manglede at afslutte framen med (< / iframe >;) :P

Indlæg senest redigeret d. 10.05.2007 15:35 af Bruger #11797

Problemet er løst :) Jo men det var for at prøve at placere framen så den ikke ville ødelægge noget på den måde. Men manglede at afslutte framen med (< / iframe >;) :P

Det er stadig ikke valid html. Man kan ikke have det stående på den måde der. Det er meget dårlig stil, og jeg tvivler på at det virker efter hensigten.

t