Ser grim ud i FF

Tags:    html css

http://www.shafh.dk/1.html

Hej.
Denne side ser yderst grim ud i Firefox. Er der nogen der har en ide hvordan. Tænker selv lidt på doctypes? Men kan ikke se hvad der skal gøres...

(siden ser rigtig ud i IE 7)

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tror du ikke det er fordi du fortæller at Table er margin 0 i dit CSS og centreret i table align? tror der er en konflikt der..

Prøv at pille table ud af din css, så kan du se at det virker. Jeg ved ikke hvad du skal bruge det til, men din css siger at table skal stå helt i 0, hvis det er center så hedder den auto :-)

Indlæg senest redigeret d. 09.05.2007 09:06 af Bruger #11506
Shafh, se nu at komme af med de tabeller.

Desværre, jeg gider ikke sidde og forklare det. Her er koden:

Fold kodeboks ind/udKode 

Hvis du evt. kunne levere et billede af hvordan den skulle se ud, så ville det da være dejligt.

og så lige en lille kommentar, hvad med at bruge logisk layout i stedet for fysisk?

mvh
Troels

Du havde ret Peter. Tak... Det var bare at der ikke burde stå table...

Men i øvrigt Jesper. Hvorfor vil du sige at det skulle laves i divs? Syntes du det er bedre?

Giver også Jesper nogle upne, fordi du fanme har gjordt et arbejde i at omkode mine fæle koder

Hvorfor bruge tre tags (table+tr+td), når man kan bruge et (div). Table tagget har i øvrigt også en semantisk betydning, som ikke passer ind i den sammenhæng du bruger den i. Det er jo en boks du vil lave, ikke en tabel.

t