Hejsa.
På min side shafh.dk har jeg en utrolig dejlig tæller som registrerer den besøgenes ip, og sørger for at der kun bliver talt et hit vær halve time, for vær af de besøgende.
Koden har kørt på min side i et år og et par i dage, men pludselig syntes jeg den opfører sig underligt. Den registrerer pludselig slet ikke flere besøg - eller nogen gange gør den. Men ikke særlig mange. Og der burde altså være mange flere. Hvis jeg besøger siden, registreres det ikke.
Jeg udlover HELE 70 up, hvis problemet bliver løst, ved et ordenligt svar. Her er mine koder til tælleren:
<?php
require("config.php");
mysql_connect($mysql_host, $mysql_user, $mysql_pw);
mysql_select_db($mysql_db);
$ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
$today = time();
$dato = date("d/m-Y");
$query = mysql_query("SELECT * FROM shafhdk_counter WHERE ip = '$ip'");
if($r = mysql_fetch_array($query))
{
if(abs($today - $r['lastCount']) > 30*60)
{
$countpp = $r['count']++;
$opdateretcount = $r['count'];
$id = $r['id'];
mysql_query("UPDATE shafhdk_counter SET count = '$opdateretcount', lastCount = '$today', lastcountdato = '$dato' WHERE id = '$id'");
//todaycount
$query = mysql_query("SELECT * FROM shafhdk_counterdato WHERE dato = '$dato'");
if(mysql_num_rows($query))
{
mysql_query("UPDATE shafhdk_counterdato SET count = count + 1 WHERE dato = '$dato'");
}
else
{
mysql_query("INSERT INTO shafhdk_counterdato (dato, count) VALUES ('$dato', '1')");
}
}
$countYou = $r['count'];
}
else
{
mysql_query("INSERT INTO shafhdk_counter (ip, count, lastCount, lastcountdato) VALUES ('".$ip."', '1', '".$today."', '".$dato."')");
$countYou = 1;
//todaycount
$query = mysql_query("SELECT * FROM shafhdk_counterdato WHERE dato = '$dato'");
if(mysql_num_rows($query))
{
mysql_query("UPDATE shafhdk_counterdato SET count = count + 1 WHERE dato = '$dato'");
}
else
{
mysql_query("INSERT INTO shafhdk_counterdato (dato, count) VALUES ('$dato', '1')");
}
}
?>
Indlæg senest redigeret d. 06.05.2007 15:06 af Bruger #5097