Mit design vises perfekt i FF men ikke i IE!

Tags:    html css

Hej!
Jeg er i gang med en ombyggning af min side, da jeg har fået meget smag for css ;)

Nu kommer mit problem så bare, at jeg har fået lavet designet og ser rigtig flot ud i FF men ikke i IE.

min side er her:
www.gratis-programmer.dk/folder/

Det underlige er bare at jeg har fået den W3C valideret!

udover det synes jeg også det er irriterende, at hvis man laver en anden skærmopløsning så går min menu helt amok s:

Indlæg senest redigeret d. 06.05.2007 10:45 af Bruger #9811
7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan centrer du dit design?

kan du hvis menuen ikke bliver støre brug i topmenuindex ellers er det i ListMenu horizontal:
Fold kodeboks ind/udKode 

så lav en div med width: 900px; rundt om det er et <center> tag

Indlæg senest redigeret d. 09.05.2007 17:18 af Bruger #11596
når du centrer skal du bruge:
margin: 0 auto;
det er css

Jeg har prøvet at lave en wrapper, den centerer din linuxpingvin.

Lige omkring din topmenu så har du lavet noget absolut position, hvilket ikke virker i min firefox 2.0 på en større skærm. Det er fordi du har lavet % satser og så er det andet, nogen andre procenter.

Du behøver ikke bruge inlinestyles på den måde med Georgia, det kan du bestemme med en style.

Fold kodeboks ind/udKode 

Hvis indsætter wrapperen som div lige under </head>
<div id="wrapper">

og lukker den på </tr>
</table>
</div>
</html>

Topnavigationen har jeg ingen kommentar til, jeg ville kode det om med små div boxes så de små ikoner kan ligge rent for sig selv. Fordi du har en over.gif der gør at du skal vride en position ind på. Så stærk er jeg sq ikk lige pt i absolut pos.

Indlæg senest redigeret d. 07.05.2007 12:27 af Bruger #11506
Mange tak for de hurtige svar! Jeg har blot et problem nu, min menu vil slet ikke oppe derhen jeg gerne vil have. Og når jeg får den til det så går der kage i dropdown funktion :S

Kan ikke få det til at virke s:

Har nu fået det til at virke, men kun i FF! Aner ikke hvorfor IE ikke vil s:

t