Søger PHP udviklere

Tags:    php

Kære udviklere.

Jeg søger 1 eller 2 PHP eksperter. Til udviklingen af:
www.kivo.dk

Vi har en masse fejl som skal rettes og en masse nye ting som vi kunne tænke os at få lavet. Det er ikke de sværeste opgaver. Men kræver dog at man kender en del til PHP/Mysql

Vi kan desværre ikke give løn, da vi er helt nyopstartede.
Men det er dog en god mulighed for at være med fra starten, og forhåbentligvis kan der så komme løn på tale, på et senere tidspunkt.

Det er dog ikke ret meget arbejde vi kræver. Måske 1 time om ugen. ca. (hvis i har en smule styr på jeres php) :)

Men udover det, så ville jeg lige rose udvikleren.dk for en kanon lækker side. Endelig en på dansk.

I kan skrive til mig på: contact@dancegate.net
(evt skriv jeres messenger adresse eller lign.)

Hvis i skulle have lyst til at blive en del af vores team :-)

Indlæg senest redigeret d. 04.05.2007 14:22 af Bruger #11768
Kære udviklere.

Jeg søger 1 eller 2 PHP eksperter. Til udviklingen af:
www.kivo.dk

Vi har en masse fejl som skal rettes og en masse nye ting som vi kunne tænke os at få lavet. Det er ikke de sværeste opgaver. Men kræver dog at man kender en del til PHP/Mysql

Vi kan desværre ikke give løn, da vi er helt nyopstartede.
Men det er dog en god mulighed for at være med fra starten, og forhåbentligvis kan der så komme løn på tale, på et senere tidspunkt.

Det er dog ikke ret meget arbejde vi kræver. Måske 1 time om ugen. ca. (hvis i har en smule styr på jeres php) :)

Men udover det, så ville jeg lige rose udvikleren.dk for en kanon lækker side. Endelig en på dansk.

I kan skrive til mig på: contact@dancegate.net
(evt skriv jeres messenger adresse eller lign.)

Hvis i skulle have lyst til at blive en del af vores team :-)

Opdatering: Vi har fundet den første, vi mangler fortsat en. bare lige til orientering :)

Hvad er lønnen? Er det timeløn, eller fast løn.
Jeg er interesseret :D.

Mikkel læs dog igennem din tumpe..

Jeg vil gerne være den sidste ;)

Mikkel læs dog igennem din tumpe..

Din mor er en tumpe..

t