Lukker session?

Tags:    php

Fold kodeboks ind/udKode 

Hej udviklere. Jeg har det problem at nogle folk ikke kan logge på og skriver denne fejl heroppe, men andre kan godt. Kan i se nogen fejl i det, eller om det kan gøres anderledes?

Jeg tror ikke du kan bruge && i SQL, prøv med AND.

Ellers har du alt for lidt oplysninger til at finde ud af hvad problemet er.

hvad er der i vejen med sessions? Jeg kan ikke forstå hvorfor databasen skal belastes med så triviel en opgave.

hvad er der i vejen med sessions? Jeg kan ikke forstå hvorfor databasen skal belastes med så triviel en opgave.

Det er også derfor jeg spørg her. Jeg har nogle stykker der ikke kan logge på, men andre kan. Og det er åbenbart der fejlen ligger. Så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre.

Per: Det ER sessions der bruges (ifølge indlægget). Du mener sikkert PHP's indbyggere sessionssystem, og her vil jeg spørge igen: Hvorfor skal et avanceret sessionssystem belastes med så triviel en opgave? Hvorfor ikke bare bruge en database?

Mark: Vi kan stadigvæk ikke finde en fejl ud fra to linjer kode. Det er ikke engang sikkert at fejlen ligger i de linjer du har givet os. Siden det kun er nogle folk, har du spurgt dem hvad deres cookieindstillinger er? (hvis du altså bruger cookies)

t