"afsnit på engelsk"

Tags:    delphi

Øhh... Nu ved jeg godt at det er det forkerte forum... Men jeg har altså glemt hvordan man siger afsnit på engelsk... *LOL*... Kan i ikke lige skrive det hurtigt??

/Mads



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Øhh... Nu ved jeg godt at det er det forkerte forum... Men jeg har altså glemt hvordan man siger afsnit på engelsk... *LOL*... Kan i ikke lige skrive det hurtigt??

/Mads

Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig?

/Mads


Paragraph
Section


Du burde måske investere i en ordbog :)
---------------------------
\\"Yeah, I would\\'ve killed you, but I\\'m glad I didn\\'t - the paperwork is a bitch\\"



Øhh... Nu ved jeg godt at det er det forkerte forum... Men jeg har altså glemt hvordan man siger afsnit på engelsk... *LOL*... Kan i ikke lige skrive det hurtigt??

/Mads


Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig?

/Mads



Øhh... Nu ved jeg godt at det er det forkerte forum... Men jeg har altså glemt hvordan man siger afsnit på engelsk... *LOL*... Kan i ikke lige skrive det hurtigt??

/Mads

Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig?

/Mads

Paragraph
Section


Du burde måske investere i en ordbog :)
---------------------------
\\"Yeah, I would\\'ve killed you, but I\\'m glad I didn\\'t - the paperwork is a bitch\\"


Takker... Ja det har du ret i... men jeg skal aflevere en engelsk stil i dag og jeg kan ikke lige nå at købe en :D

/Mads



Øhh... Nu ved jeg godt at det er det forkerte forum... Men jeg har altså glemt hvordan man siger afsnit på engelsk... *LOL*... Kan i ikke lige skrive det hurtigt??

/Mads



jeg mener at man kan finde en translater et eller andet sted på nettet, men jeg kan sku ikke huske hvor !?
Jeg har selv brugt den før og den virker udemærket.
Det var vist inde på Google under grupper jeg fandt siden.



t