Design www.wux.dk

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Heey ;)

Hvad syntes du om dette design --> www.wux.dk

Jeg tager imod både Ris og Ros.. Skriv hvad du syntes om opbygningen, og funktioner osv..

Kig evt. på Annonceringspriserne, og sig hvad du syntes.. Er det for dyrt, for billigt, eller hvad er det.?

Jeg håber at i vil tage jer tid til at kigge på siden ;)

www.wux.dk

Per.

Vi er ikke de bedste til design. Men kan godt følge dig i at det er skrigende. og comic sans, skal skiftes.

Vi havde os regnet med det ville kunne blive stort men vi har allerede fået klager på at det er det samme som det arto ASP os har udviklet, som bare heder vix.dk men kan ikke følge dem for vi har ikke noget med billeder og vedioer og gøre ;s

Jeg ville skrive tilbage til Arto, hvor jeg venligt begrunder, at koncepterne INTET har med hinanden at gøre.
Der er jo åbenlyst ikke nogen sammenhæng i indholdet.

Er det navnet i mener, Arto har indvendinger imod - så prøv at kontakte Patent- og Varemærkstyrelsen og hør deres vurdering af sagen :)

Er der nogen der ved hvad der kan være sket med vores site..?

På et tidspunkt her til aften, var 9 ud af 10 filer slettet på serveren, således at sitet ikke fungerede optimalt.. Er der nogen der ved hvad dette kan skyldes..? Er det måske en overtrædelse af one.com's regler..?

Eller er den måske blevet hacket..?

Vi kunne godt tænke os at høre jeres bud, så vi ved om det er kan være et sikkerhedshul, som skal lappes, så vi vil samtidigt bede jer prøve at hacke løs på sitet, jer der kan, og hvis i finder noget, vil i så ikke være rare at skrive hvad det er, så vi kan få rettet op på evt. huller.

Vi håber virkeligt at i vil hjælpe os, da vi meget gerne vil have dettet projekt op at køre..

Jeg har fundet ud af hvad der var galt, så ingen problemer her (:

Og arto kan ikke gøre noget ved os.

Jeg synes at det lyser ud af siden, at den er lavet for at tjene penge - ikke fordi man synes at det er en super god idé man har.
Den må også gerne vise lidt passion for links, at vejlede den besøgende hen til gode og brugbare sider.

Nu skriver du at I ikke er de bedste til design - så find en at arbejde sammen med og tilbyd ham/hende lidt penge for at få siden til at se godt ud.

Ang. indholdet kunne i jo lave en "anmeldelse" af den sie i linker til og gøre det muligt for de besøgende at kommentere den givne link og gerne give det en bedømmelse på fx 1-6 stjerner.

Jeg savner lidt oprigtighed og lyst til sitet, ikke bare lyst til penge.
Umiddelbart synes jeg heller ikke at navnet er så godt - wux, hvad betyder det, betyder det noget? Men jeg er så også typen der synes at navnet gerne må fortælle lidt om siden/produktet :)

Det lyder som en rigtigt god idé.. Siden er nu ejet af Arak, så vi håber på at vi kan få lavet om på designet, og funktionerne.. Vi regner med at siden bliver "nulstillet" altså ale blive forfra ;)

Aura, et fint design mormor har lavet!

Jeg er ikke vild med det overhovedet, det er desværre en ommer! :)

Vi er i fuld gang med det nye. Vi regner med at være klar om en uges tid ;)

<< < 12 > >>
t