Design www.wux.dk

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Heey ;)

Hvad syntes du om dette design --> www.wux.dk

Jeg tager imod både Ris og Ros.. Skriv hvad du syntes om opbygningen, og funktioner osv..

Kig evt. på Annonceringspriserne, og sig hvad du syntes.. Er det for dyrt, for billigt, eller hvad er det.?

Jeg håber at i vil tage jer tid til at kigge på siden ;)

www.wux.dk

Der ser sku godt ud.

Jeg kan lide det hele ;)

Det meget ambitiøst. Godt domæne.

Der er lidt rigeligt af bannere og jeg synes ikke at comic sans er nogen særlig cool font. men ellers held og lykke med danmarks førende portal ;)

Indlæg senest redigeret d. 02.05.2007 21:32 af Bruger #11506
Det kan godt være at der skal foretages nogle ændringer da den fra i dag (02-05-07) kun har kørt i 4 dage ;)

Må sige at jeg er meget stolt over at vi allerede har rundet 200 besøg på så kort tid :)

Hmm lyder lidt dyrt med annonce 3 og 4 hvor du betaler 50 kr for 50 klik! Prisen for et klik kan aldrig ramme blive en krone. Ligegyldig hvor interesserede besøgende er i den annonceredes side...

Men syntes også det er en fed side. Måske er det enlig lidt ærgerligt at du har så mange reklamer på siden, men designet er der intet galt i!

OKay.. Jeg er glad for at du kommenterer priserne, for vi var virkeligt på bar bund da vi lavede dem.. Men nu du siger det, kan jeg godt se hvad du mener, så tusind tak for det ;)

Jeg synes designet er for skrigende i sit farveskema, og for primitivt(læs: simpelt er godt, primitivt er skidt) i dets generelle fremtoning.

Jeg synes hele designet skriger "webbyen!", og sidens navn i toppen må du gerne gøre mere ud af, end en skaldet serif tekst.

Som der er nævnt før i tråden, så er comic sans ingen god font til et seriøst website.

En skam, for selve sitets indhold virker seriøst, og med den rette indpakning kunne det snildt blive rigtig stort.

Et rødt table på hvid baggrund med noget gradient i toppen. Vil du kalde det design?
Skal man ikke gøre lidt mere ud af det hvis man vil være danmarks førende.. ?

Per.

Vi er ikke de bedste til design. Men kan godt følge dig i at det er skrigende. og comic sans, skal skiftes.

Vi havde os regnet med det ville kunne blive stort men vi har allerede fået klager på at det er det samme som det arto ASP os har udviklet, som bare heder vix.dk men kan ikke følge dem for vi har ikke noget med billeder og vedioer og gøre ;s

..arto ASP os har udviklet..

Daniel mente selvfølgelig Arto ApS

Ja daniel mente APS (:

<< < 12 > >>
t