admin memberlist

Tags:    php

Jeg er i gang med at lave en memberlist, for admins, der skal bare være det extra på at man skulle kunne med en checkbox vise om personen er admin eller ikke.
Når jeg bare gør det, gør den ikke altid som jeg vil have, kun hvis jeg har 1 bruger i memberlist.

f.eks. jeg har kun 1 bruger aktiveret, så krydser jeg af i memberlist, så skriver den os stat=1 altså som admin, men hvis jeg f.eks. har 3 brugere og krydser allesammen af, laver den kun 1 til stat=1.

er der spec. kode for at jeg kan lave sådan den gør alle admins? eller skal jeg til at lave en fuldstændig underlig memberlist for at kunne gøre andre admins?

afse

Du har glemt din kode;)

Kan du ikke bare lave sådan at dem der er klikket ad er admins? Og så en knap til opdater?

Det kunne lyde som om du ikke køre et loop.
Nu skriver du ikke onget om hvordan databasen er sat op, eller poster din kode, men det kunne være noget i den retning.

Smid din kode op, og skriv lidt om databasens opbygning, så kigger jeg på det.

har ikk skrevet meget, men jeg har gjort det på en besværrlig måde:P

Men jeg lavede bare en normal memberlist, hvor den henter alle members, så satte jeg en checkbox på, hvis den var krydset af gik den ind i database og opdatede den enkelte brugers oplysninger, men den kan åbenbart ikke opdatere flere brugere på en gang

Din kode?
Kan ikke hjælpe dig uden :)

t