Hvordan åbner man et andet program med C++?

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Jeg er lige begyndt at lære C++, og jeg er pludselig kommet til at tænke på hvordan man åbner et andet program med C++, hvis det da er muligt? Jeg håber du kan hjælpe mig.

PS. Jeg er ny her på udvikleren.dk, og jeg kom også til at tænke på hvad de point man giver sit indslag er til.

14 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal selv give ham dine UP. Det er enten i bunden eller i toppen (kan sgu ikke huske det) men mener det er i toppen. Og så skal du vælge hvor mange UP og til hvem du vil give dem.

Mvh.
Claus Thomsen

Tusinde tak.
Jeg er glad for at du gad hjælpe mig:)
Der er dog en ting mere: Hvis jeg vil have at stien skal være en string som man har skrevet hvad gør man så.
Jeg har prøvet dette men det virker ikk. Og undskyld hvis det er en idiotfejl, men jeg er ikk så god endnu.
Fold kodeboks ind/udKode 

mhv. Jakob S-L

Det var så lidt, er glad for jeg kunne hjælpe :)

Det er fordi stien skal være af typen LPCSTR, det kan du løse ved at gøre sådan her:
Fold kodeboks ind/udKode 

Så burde det virke :)

Mvh.
Søren

Det første spørgsmål kan jeg ikke svare dig på, men jeg kan da give dig dette link, http://www.udvikleren.dk/AboutUp.aspx , så du kan få besvaret dit andet.

Mvh.
Claus Thomsen

Indlæg senest redigeret d. 29.04.2007 16:23 af Bruger #10377
Hey

Du kan åben et program i c++ på følgende måde:
Fold kodeboks ind/udKode 

Det vil åben filen test.exe såm ligger i roden på c drevet.
Håber du kan bruge det til noget :)

Mvh.

Sieg

Jeg har lige prøvet. Det virker ikk' og det er ikke fordi jeg har henvist til test.exe, for jeg har henvist til et program jeg ved findes. Det den siger er at den ikke kender ShellExecute og SW_SHOWNORMAL.

Ah okay ja, min fejl..
Du skal skrive: #include <windows.h>
I toppen af dit dokument.

Tusinde tak.
Jeg er glad for at du gad hjælpe mig:)
Der er dog en ting mere: Hvis jeg vil have at stien skal være en string som man har skrevet hvad gør man så.
Jeg har prøvet dette men det virker ikk. Og undskyld hvis det er en idiotfejl, men jeg er ikk så god endnu.
Fold kodeboks ind/udKode 

mhv. Jakob S-L

Indlæg senest redigeret d. 29.04.2007 19:11 af Bruger #11748
Hva får du automatisk UP for at skrive til mig eller skal jeg give dig dem. Og hvis det sidste er tilfældet hvordan gør jeg det så?

Hvis du vil bruge cin til at få fat i brugerinput, skal du så vidt jeg ved også inkludere string:
#include <string>
I toppen

Det virker perfekt. tak:D
For resten behøver du ikke skrive
Fold kodeboks ind/udKode 
Det virker uden.

Indlæg senest redigeret d. 29.04.2007 19:51 af Bruger #11748
<< < 12 > >>
t