Shopping Cart

Tags:    php

Jeg har fundet et tutorial med en shopping cart, men i den er der ikke en checkout, så derfor har jeg prøvet at lave en selv. men uden held.... så derfor spørger jeg alle jer, om der er nogen der vil lave den for mig....
Jeg poster de sider jeg har, og så skal der bare laves færdig.
cart.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Db.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Products.php
Fold kodeboks ind/udKode 

<?php
$custname = $_GET["T1"];
$custmail = $_GET["T2"];
$custadr = $_GET["S1"];
$custby = $_GET["T3"];
$custpost = $_GET["T4"];
$custtele = $_GET["T5"];
$row = $_GET["bestil"];
$to = "kim@mini-shoppen.dk";

include("db.php");

global $dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName;

$cxn = @ConnectToDb($dbServer, $dbUser, $dbPass, $dbName);

$result = mysql_query("select * from cart inner join items on cart.itemId = items.itemId where cart.cookieId = '". GetCartId() . "' order by items.itemName asc");
$row = mysql_fetch_assoc($result);

// <tr> <td><?php echo $row["itemName"]; ?></td>
// <td><?php echo $row["qty"]; ?></td>
// <td align="right"><?php echo number_format($row["itemPrice"], 2, ".", ","); ?></td></tr></table>

$subject = "Handel - DCM";
$message = "Navn: $custname - Email: $custmail - Addresse: $custadr - By: $custby - Post nr: $custpost - Telefon: $custtele - <table width="600" border="0" bgcolor="#2F83F6"><tr><td width="500"><b>Navn</b></td><td align=right><b>Antal</b></td> <td align=right width="100"><b>Pris</b></td></tr><tr> <td>$row["itemName"]; </td> <td>echo $row["qty"]</td> <td align="right">echo number_format($row["itemPrice"], 2, ".", ","); ?></td></tr></table>";

$headers = "Tak for din handel";
mail($to, $subject, $message, $headers); //Sender mailen

echo "Tak for din handel";?>
Fold kodeboks ind/udKode 

Ver.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Db information står i db.phpJeg har fundet et tutorial med en shopping cart, men i den er der ikke en checkout, så derfor har jeg prøvet at lave en selv. men uden held.... så derfor spørger jeg alle jer, om der er nogen der vil lave den for mig....
Jeg poster de sider jeg har, og så skal der bare laves færdig.
cart.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Db.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Products.php
Fold kodeboks ind/udKode 

ver.php
Fold kodeboks ind/udKode 

checkout.php
Fold kodeboks ind/udKode 

Db information står i db.php

Indlæg senest redigeret d. 24.04.2007 08:33 af Bruger #11717
og hvorfor den har postet alt 2 agnge ved jeg ikke, men det hele er det :)

saml løs

Hvor har du fundet den tutorial?

Hmm har ikke lige læst alt sammen igennem (mest fordi jeg synes det er rodet) men det ser ud til din shopping cart bliver sat i en cookie (måske en session også??) Så kan du jo bare slette dem når der bliver checket ud :)

Det kan jo gøre på den sidste knap hvor brugeren bestiller/godkender sit køb.

Ellers kan du jo ogsaa bare lave det saadan man skal lave en bruger der inde :) Saa kan du jo styre det derfra.

Hmm har ikke lige læst alt sammen igennem (mest fordi jeg synes det er rodet) men det ser ud til din shopping cart bliver sat i en cookie (måske en session også??) Så kan du jo bare slette dem når der bliver checket ud :)

Det kan jo gøre på den sidste knap hvor brugeren bestiller/godkender sit køb.

Ellers kan du jo ogsaa bare lave det saadan man skal lave en bruger der inde :) Saa kan du jo styre det derfra.

problemet er jo jeg ikke kan lave den checkout...

ej kom nu, der må være en der kan lave en checkpout der virker... bestillingen skal bare sendes med mail eller gemmes i databasen....

jeg bliver sindsyg af det her,, jeg kan ikke få den til at virke...

t