En shoutbox der fader ind og ud!

Tags:    php

Hej alle sammen, jeg ville hører om det er muligt at i php og måske ajax, men helst php og lave en shoutbox der fader ind og ud, imellem beskederne og der tager de beskeder der lige er blevet tilføjet ?

Lidt ligesom den shoutbox der ligger på siden:
http://www.doid.dk/
Den der hedder "shout outs"
Er der nogen mulighed for at lave dette i php? for er totalt blank og kan ikke finde nogen hjælp nogen steder:(

Håber i vil hjælpe mig
Tak på forhånd
- Kasper

Hvis du kan JS, så står sciptet i frame'en Main.asp oppe øverst..

Kan du ikke lige poste det her på forumet for kan sku ikke finde det, kan godt js men er ikk så erfaren med det

Indlæg slettet af admin/co-admin!

Kan du ikke også hjælpe mig med hvordan man koder php sammen med JS for er jeg virkelig dum til, men hvordan skal jeg få den til at loade fre en MySQL database over i JS og vise dem efter hinadnen ligesom et slideshow?

Du oprettet en forbindelse ligesom når du skal bare data'ene normalt. så overfører du bare til JS.

Lige et simpelt eks.:
Fold kodeboks ind/udKode 

Okay tusinde tak, vil jeg så prøve og se om jeg kan få til at virke:D

Indlæg slettet af admin/co-admin!

Hej gutter,

Dem der har doid.dk blev ret så sure over at I postede deres kode, og begyndte at snakke om ophavsret osv. Jeg tror ikke de har den helt store sag, eftersom at det er offentlig tilgængelig kode, men jeg har nu alligevel slettet de to indlæg hvor koden indgik, for at undgå bøvl med dem. Just for the record :)

Mvh.

Kasper (TSW)

Jeg skal gøre opmærksom på, at vi som ejer DOID, ikke er blevet citeret korrekt i denne sag.

Vi har på intet tidspunkt givet udtryk for at være sure. Og vi har endvidere tilkendegivet, at man kan kontakte os direkte, såfremt man ønsker brug af, eller har konkrete spørgsmål til, vores kode.

Vi har blot bedt om at vores kode blev fjernet, da ophavsretslovgivnings bestemmelser omkring citater ikke blev overholdt og efterlevet. Man kan naturligvis se koden direkte på vores website, og lade sig inspirere.

At noget kode er offentligt tilgængeligt ændrer iøvrigt ikke ved ophavsretten.

:-)

Indlæg senest redigeret d. 26.04.2007 19:53 af Bruger #11726
t