Min Computer blæser virker ikke?

Tags:    diverse

Hej, efter at have sendt min bærbare computer til reperation, og jeg har modtaget den igen, har min blæser ikke virket.. Nu er spørgsmålet bare om det er en software fejl eller en hardware fejl?

Nogle som evt kan hjælpe mig til hvordan jeg som software aktivere den? og hvad jeg evt. kan gøre som hardware?

tak

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
For at tjekke det Peter siger (som jeg i øvrigt ikke helt tror på er rigtigt), så kunne du prøve at installerer speedfan som kan måle hvor varm din computer er. Er den over 50 grader (absolut max ca. 60 grader) når du spiller spil eller andet krævende, så er din computer nok ved fare zonen, og skal ordnet, så den kan blive afkølet bedre.

Speedfan kan hentes på siden:
http://www.almico.com/speedfan.php
(under download)

Tror du ikke bare det er dem der har repareret den der har været nogle hatte i processen? Hvis det ikke virkede da du fik den tilbage, så er det da deres ansvar, og så kan du da ligeså godt sende den tilbage så de kan rette op på sin fejl.

Det kan være ,at den ikke skal blæse så hård, da de måske har gjort den lidt ren, ellers skal du lytte til Per Sikker Hansen.

Hmm det er sikkert bare at stikket er faldet ud. Ved ikke med en bærbar, men normalt kan du bare sætte det i igen. Er vel ikke så svært?

Men prøv at ringe til dem og hør om de kan supporte dig igennem telefonen, ellers er det bare at sende den ind igen!

t