HJÆLP C++ SPIL

Tags:    c++

HJÆLP C++ SPIL... HEJSA.. JEG HÅBER VIRKELIG DER ER EN DER KAN HJÆLPE MIG.. JEG SKAL BRUGE ET SPIL DER ER LAVET I BLOODSHED DEV C++.. DET ER LIGEMEGET HVILKE SLAGS SPIL DET ER.. JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR ET SPIL I LØBET AF 1 UGE.. HÅBER VIRKELIG DER EN DER GERNE VIL HJÆLPE MIG..

1) Slå din Caps Lock så du ikke skriver alt med UpperCase!
2) Du kan ikke forvente folk blot vil forære dig noget. Du kan lave noget (eller starte på det) som du efterfølgende kan få hjælp til.

P.s.: Personligt tager jeg ikke beskeder seriøst, hvor alt er skevet med UpperCase!

sorry.. det var ikk derfor jeg havde det slået til.. mere fordi folk skulle kunne se at jeg virkelig har brug for et spil..

Se punkt 2!

problemet er jeg ikk kan finde ud af det.. måske er der en herinde der gerne vil sende mig noget jo.. jeg er villig til at give penge.. gider bare ikk ahve mit 3 år på skolen går til spilde om en uge..

Sådan som du skriver der opfatter jeg det som en skoleopgave i programmering (muligvis også eksamen) det er direkte snyd at få nogen til at lave sin opgave. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke idet mindste prøver at gå igang, også når du møder problemer kan du spørge om hjælp herinden. Derudover så tror jeg ikke på du får noget ud af din første post, ingen tager det seriøst når du skriver med caps, og slet ikke når du laver to posts.

den anden post er caps ikk slået til og jeg er ny her så ved ikk hvordan jeg skal slette den med caps slået til..?

Begge er med caps ? :S

eller der er to med caps og en uden ^^

Indlæg senest redigeret d. 17.04.2007 21:45 af Bruger #11386
t