Hejsa..

Tags:    c++

HJÆLP C++ SPIL... HEJSA.. JEG HÅBER VIRKELIG DER ER EN DER KAN HJÆLPE MIG.. JEG SKAL BRUGE ET SPIL DER ER LAVET I BLOODSHED DEV C++.. DET ER LIGEMEGET HVILKE SLAGS SPIL DET ER.. JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR ET SPIL I LØBET AF 1 UGE.. HÅBER VIRKELIG DER EN DER GERNE VIL HJÆLPE MIG..

Indlæg senest redigeret d. 17.04.2007 17:48 af Bruger #11678
Hey der.

Hvilken slags spil snakker vi om? Og hvis du virkelig har brug for hjælp, vil jeg da gerne hjælpe. Kom med nogle eksempler på hvad du kunne tænke dig at lave, hvad du har af evner og så kan vi vel begrænse os lidt. Det tyder lidt på at du leder efter at snyde lidt. Siden det ikke er pisse svært at lave et simpelt spil, vil jeg anbefale dig at sætte dig ned, læse og så vil jeg gerne stå lidt til rådighed... Hva siger du til det?

den er jeg frisk på.. men har bare en uge tilbage.. og der skal både spillet og beskrivelse af koderne være afleveret.. det kunne fx være kryds og bolle eller ping pong eller tetris.. noget i den stil..

Jamen så lad os da først lige finde ud af hvad du har evner. Hva mener du selv er muligt for dig at lave? Hvad kan du på stående hånd? Og hvilken slags API skal du kode i? OpenGL, DirectX eller Win32 eller noget som helst?

HJÆLP C++ SPIL... HEJSA.. JEG HÅBER VIRKELIG DER ER EN DER KAN HJÆLPE MIG.. JEG SKAL BRUGE ET SPIL DER ER LAVET I BLOODSHED DEV C++.. DET ER LIGEMEGET HVILKE SLAGS SPIL DET ER.. JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR ET SPIL I LØBET AF 1 UGE.. HÅBER VIRKELIG DER EN DER GERNE VIL HJÆLPE MIG..

Hvad med at lave dine skole opgaver selv ?

t