Langsomt Internet?

Tags:    diverse

Hej.

Jeg har et enormt langsomt internet...
Det er på 100 mbps, og jeg ville spørge om, at når man trykker på : Ctrl + alt + del kommer der en boks frem joblisten, når jeg vælger Netværk siger den at jeg kun udnytter 0,26% af netværket. den downloader ting med 27,9 KB/sek, jeg hved ikke om det er hurtigt i forhold til netværkek..

Kan i sige hvorfor det er så langsomt?

Midzi

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Når du går ind på en side som fx Udvikleren.dk, er siden så også lang tid om at loade?

Det kan skyldes mange ting. Hvis linien for eksempel er delt mellem X antal personer i din opgang(hvis du bor sådan et sted) eller at der er flere personer på internettet af gangen i dit hus, så kan du sagtens opleve at internettet er sløvt.

Hvad kører du af internetforbrugende services? Har du limewire kørende på højtryk i baggrunden fx?

Du skal huske på at selvom du har 100Mb LAN, er det ikke lig samme som dit internet hastighed. 100mbs er meget hurtigt og selv om han havde limewire eller andet P2P, så ville chancen for at sløve det så meget lig nul til hjemmebrug. Dit internet er sikkert kun 256Kbs, med den download hastighed du nævner

Indlæg senest redigeret d. 16.04.2007 17:56 af Bruger #6559
jeg ville bare spørge om det er normalt?

Det er rigtigt hvad martin siger....

OG jeg deler ikke comouter , med andre eller har store programmer i bagrunden.... det er bare når jeg downloader ting!!! ;D

Okay, gå ind tdconline.dk og find deres hastigheds tester og så find ud af hvad din internet forbindelse hedder. Jeg tror nemlig ik du lige præcis har 100Mbs.... det er ihvertfald ikke så tit privat personer ligger inde med det.

t