Troels > Nej, vektorer har jeg aldrig benytter mig af, og jeg har ikke lyst til at bygge en kommode
Hvis jeg vil have en kommode går jeg ned og køber den, jeg vil ikke være snedker, jeg vil være programmør
Det var selvfølgelig lidt ironisk ment.
I øvrigt snakkede jeg ikke om funktionalitet, men om det faktum, at jeg ikke lærer det store af at kopiere en kode og indsætte den. Det er jo lidt ligesom at kigge efter hos sidemanden.
Jeg vil nu mene jeg har forstået at øvelse gør mester... Af samme grund bliver jeg ved og ved med at øve mig, men det er muligt jeg øver mig på de forkerte ting. I virkeligheden starter jeg nok med at putte mit tøj i skufferne, før jeg har lavet kommoden (for lige at bygge videre på dit ordsprog
). Men jeg har også et princip med at fælde træet til kommoden selv, i stedet for at låne hos naboen.
Men for lige at komme væk fra kommoderne, så er mit problem, at jeg har struktureret mit program på samme måde som man typisk ville lave det i C#. Og nu støder jeg ind i en mangel fra C++'s side, og for at komme udenom det problem er jeg nødt til at omstrukturere meget store dele af min kode, og det er jeg ikke specielt vild med. Derfor søger jeg get/set metoden.
Indlæg senest redigeret d. 15.04.2007 22:32 af Bruger #8985