Counter med fwrite

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej alle.

Jeg leger lidt med at lave en counter i fwrite, men jeg kan sgu ikke få det til at virke :/

Vil gerne lave den sådan at den laver $hits i toppen, og når der kommer en ny ind på side, så bliver hans ip notetet så den ikke noter ham hvergang han opdater siden.

Altså, den gemmer ip-adressen så den kan gå ind og læse om personen har vært der før.

Her er min kode.

Fold kodeboks ind/udKode 

Indlæg senest redigeret d. 15.04.2007 11:49 af Bruger #11184
Hej alle.

Jeg leger lidt med at lave en counter i fwrite, men jeg kan sgu ikke få det til at virke :/

Vil gerne lave den sådan at den laver $hits i toppen, og når der kommer en ny ind på side, så bliver hans ip notetet så den ikke noter ham hvergang han opdater siden.

Altså, den gemmer ip-adressen så den kan gå ind og læse om personen har vært der før.

Her er min kode.

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg vil ikke blande mig i, at du vil lave en counter, men som regel er det noget din host kan tilbyde.
Du må meget gerne lave en counter hvis det er for at lære det, men jeg har f.eks. et par sider hos one, og de giver mig al den statistik jeg skal bruge.

Jah, det var så en mindre teknisk løsning, men den medfører heller ikke nogen forøget belastning på din side.

<< < 12 > >>
t