Counter strike server

Tags:    diverse

Hejsa alle sammen her på Udvikleren.dk!

Jeg spiller engang imellem counterstrike 1.6

og jeg kunne godt tænke mig min egen server.
Jeg har nu ikke forstand på det. Men er der nogen der
ved om det er svært at lave sin egen server eller om det er lige til?...

Hvis det er nemt, er det så nogle der kunne give mig et link til et sted hvor man kan købe sin egen cs server med lav ping til en billig pris?

Vi ses!

8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
ok. jeg har en server derhjemme, og jeg vill ikke påstå det er nemt;). man skal jo begynde et sted så først: download dedicated server. du kan finde det under tools i steam.

Serveren kan jo kun hoste når computeren er tændt :)

jeg har en counter-strike server;). jeg vil meget gærne hjælpe dig men først: vil du hoste den hjemme? eller vil du leje en?

jeg har en counter-strike server;). jeg vil meget gærne hjælpe dig men først: vil du hoste den hjemme? eller vil du leje en?

Sry det ikke har noget med soørgsmålet at gøre..

Har du noget IP på serveren? :)

Hej..

Altså jeg tror bare jeg hoster en :)

Men er det svært at holde en server ? :D

Altså... Man kan da bare finde et sted på nettet hvor man kan hoste en server ikke? Så behøves min server jo ikke <at være tændt..

nej det kan du ikke med mindre du lejer en. det koster jo selvfølgelig penge;)

Okay.. går udfra det er svært at lave en server... Men nu har jeg 2 andre store spørgsmål :o)...

1. Min shop menu er kun i tekst.. Forstår det ikke men når jeg trykker B så kommer der kun noget tekst frem med menuen.. og det er ret iriterne... Ved du hvad jeg skal gøre=??

2. Det har altid virket at lave mit eget spray, men lige pludseligt duer det bare ikke mere... på samme dag.. når jeg prøver at lave et spray så kommer det normale logo bare frem.. OG NÅR JEG SÅ prøver med et af mine gamle spray som har virket duer det heller ikke... hvad skal jeg gøre?

t