Download Bibliotek

Tags:    php

Hej!!

Først, jeg ved ikke om dette er det rette forum for denne tråd, hvis ikke vil jeg gerne bede en moderator om at flytte den.

Jeg står og mangler et download bibliotek, som jeg let kan integrere ind i min template, som jeg har lavet i Photoshop.

Jeg har ikke kunnet finde noget som helst. Et eksempel på hvad jeg snakker om kan ses her:
http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/search.htm

(altså et bibliotek med katagorier samt en slags søge system)

Er der nogen, som kan give et hint om, hvad jeg skal gøre? Eller måske har lidt for meget fritid og kunne tænke sig at hjælpe :P ?

Jeg har ikke selv så meget forstand på PHP/MySQL, men mener da, at dette system skal bruge begge ting?

Håber, at der er nogen, som er friske :)

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er vel bare at lave en database som indeholder stier til alle filerne, og så lave et interface som kan vise alle filerne, med link til download, og dele dem op i kategorier, og så bare lave en simpel søgefunktion.

Ja, okay. Men hvordan gør man så bare lige det?? :O

Har du ikke messenger, så kunne du lige tilføje mig, det ville være en del nemmere, hvis jeg skulle lave det/hjælpe dig med det..

MSN: lort@ganso.dk

Det lyder fame godt, Søren!
TIlføjer dig i morgen :D

Det lyder fame godt, Søren!
TIlføjer dig i morgen :D

Jeg har lavet et lille script til dig nu ;) Bare tilføj mig på msn, så kan jeg sende dig det, og hjælpe med opsætning :)

t