Afstemning skifter ikke

Tags:    php

Når man stemmer på en opskrift skulle selve afstemningsboksen gerne forsvinde, det gør den ikke til trods for at der kommer en linje frem med "Tak, din stemme er registreret". Jeg forstår ikke hvorfor det pludselig ikke virker, for det fungerede jo godt nok i det gamle layout.

Hvad mangler der for at den fjerner stemme valgene?

Fold kodeboks ind/udKode 

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Puuuhaa.. Det tog godt nok lang tid at overskue din kode.
Jeg har selv gjort som du har gjort der, det er ikke helt optimalt.

Først og fremmest, svar på hvorfor den ikke forsvinder:
Du tjekker jo kun om personen har stemt når der er klikket "Bedøm". Det er højest standsynligt derfor.

Noget helt andet er, at det er virkelig skidt den måde du har lavet din MySQL database på. Du har gemt flere oplysninger i én mysql celle og så adskildt oplysningerne med komma.. PUUHA! Det må man ikke!
Jeg kan ikke lige forklare dig hvordan du skulle rette op på det når jeg nu ikke kan se hvordan din afstemning hænger sammen. Men tror det ville være en god idé hvis du hentede en afstemning på nettet og kiggede på hvordan den var bygget op :)

Noget helt andet er, at det er virkelig skidt den måde du har lavet din MySQL database på. Du har gemt flere oplysninger i én mysql celle og så adskildt oplysningerne med komma.. PUUHA! Det må man ikke!

Den første kode jeg fik lavet var i .inc filer, så kom der en der kunne noget meget bedre, og det er så det jeg har nu, jeg har ikke selv evner for at lave det om, så jeg kan kun sørge for at få råd til at få 'en anden' til at rette det :(

Beklager det sene svar, har haft lidt 'Vista' problemer, men er tilbage på XP nu :)

t