Koden skifter ikke

Tags:    php

Jeg har ændret en smule i layout på siden, kopieret den gamle log ind funktion over i det nye, men nu vil den så ikke skifte fra log ind boksene til "Velkommen" som den gjorde i det gamle layout.

Jeg har ikke ændret noget, andet end layoutet, så jeg forstår ikke helt hvad der går galt.

Fold kodeboks ind/udKode 

Selve log ind funktionen virker godt nok, man kan indtaste opskrifter, men visuelt sletter den bare felterne og så sker der ikke mere, der skal den skifte felterne til en velkomst.

Indlæg senest redigeret d. 11.04.2007 23:27 af Bruger #3004
2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fold kodeboks ind/udKode 

Har blot skrevet kodestykket om og derved også rettet dit problem. For god ordens skyld, ryttede jeg også lidt op i din HTML

Sørg altid(!) for at adskille PHP og HTML mest muligt. Ikke noget med alle de PHP open-close tags ("<?php ?>") i din html. Det bliver alt for gøglet at læse. :)

Indlæg senest redigeret d. 12.04.2007 00:28 af Bruger #10216
Jeg giver dig ret i at det er nemmere at læse på, men desværre er det den måde hele hjemmesiden er bygget op på, dele skrevet eller anbefalet fra de fire verdenshjørner, og ikke to er enige om hvad der er bedst, siden er ikke perfekt, temmelig rodet, sikkert ikke godkendt via W3C standarden, men det virker.

Og desværre har jeg ikke selv kvalifikationer til at løse det, men tak for dit bud.

t