Det ved jeg enlig heller ikke. Hej. Vi står 2 pers. Og er ved at lave en hjemmeside lidt lignende arto. Vi arbjeder med php/mysql. Og derfor kunne vi godt bruge nogle ekstra kræfter. Krav. Du skal kende til.phpmysql phpmyadminjavascriptasp.Men det meste af hjemmeside er lavet i php/mysql.Der qives ingen løn dvs friviligt arb. Men er det noget for dig så kontakt mig på web_zacho@hotmail.comHvorfor vælger du at placere denne tråd under 'Grafik og Design', når du ikke engang kræver man skal have kendskab til hverken photoshop eller css?
Hej. Vi står 2 pers. Og er ved at lave en hjemmeside lidt lignende arto. Vi arbjeder med php/mysql. Og derfor kunne vi godt bruge nogle ekstra kræfter. Krav. Du skal kende til.phpmysql phpmyadminjavascriptasp.Men det meste af hjemmeside er lavet i php/mysql.Der qives ingen løn dvs friviligt arb. Men er det noget for dig så kontakt mig på web_zacho@hotmail.com
1. Hvem vil ikke havde penge for det man laver? 2. Hvordan fanden tror i at i kan komme og overtag arto's mærket?og hvor dum er du og skrive "Jeg er ny i mysql, php & asp" doh altså har du spist svampe?