Hold til starte en Chat

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej jeg er igang med at starte et hold til og starte/lave en chat sådan noget ligene arto.

Vis du er frisk så skriv her inde til mig eller add min msn den er : Caber43@hotmail.com

Krav til dig vis du skal kunne være med:

Du skal have kenskab til:

PHP
CSS
HTML
MYSQL

Det gør ikke noget vis du også kan JAVA med det er ikke et krav.

Jeg kan:

Programmere:

PHP
HTML
CSS
MYSQL
JAVA

Lave designs og grafik.

Hilsen
Casper/Caber

Er det ikke bare at lave en mainframe som man forbinder til og som så sender teksten ud til alle brugerne... Vil du lave det i PHP :/ Jeg vil fortrække en server skrevet i C og måske et interfarse skrevet i Java eller en klient skrevet i C++. Brugersystemet er lavet i LAMP.

Indlæg senest redigeret d. 08.04.2007 16:36 af Bruger #1151
Hvor meget regner du med at betale dine folk?

Per Sikker Hansen, tror ikke at løn er en del af projektet. Tror han vil lokke med sætningen "Hvis vi bliver populære, så kan vi tjene på reklame osv osv osv"

Er det ikke bare at lave en mainframe som man forbinder til og som så sender teksten ud til alle brugerne... Vil du lave det i PHP :/ Jeg vil fortrække en server skrevet i C og måske et interfarse skrevet i Java eller en klient skrevet i C++. Brugersystemet er lavet i LAMP.

Du kan da sagtens bruge PHP som interface til en bagvedliggende server. Det er vel ikke mere underligt end fx. CGI:IRC. Men det kræver nok noget lidt mere åbent end et b-one webhotel ;)

Jep. Det kunne man sagtens :) Men nu vælger jeg Java :P

En online klient i Java som man kan komme i kontakt med via en browser og en IRC lignende klient skrevet i C++.

Hehe ja det kunne man men mit for mål med det var at det er et firvilligt projekt som der er ikke nogle beløning ud over det man for lavet og et forhobligt godt samarbejte og man gør jo også en masse folk glade og måske kan man også lære lidt af hinanden :P Jeg syndes den ide i har men java lyder god og det kunne man nok også sagten finde ud af noget med det :P

Er der nogle af jer der er friske ?

Jeg er ikke. Har selv et projekt igang.

Ok det er helt iorden hvad er det for et projekt ?

vis man må spørge ?

Mit eget multiprocessed socket bibliotek skrevet i C++.

Indlæg senest redigeret d. 08.04.2007 18:31 af Bruger #1151
<< < 12 > >>
t