Tags:
php
Hej,
Jeg søger en erfaren PHP/MySQL programmør til freelance arbejde. Må gerne have kendskab til CSS, Javascript og AJAX, men ikke et krav.
Arbejdsopgaver:
- programmeringsarbejde på mange sites.
- generel rådgivning og lign. (vedr. sidearkitektur, strukturering og lign.)
Krav:
- Du skal kunne fremvise tidligere fuldførte projekter/arbejdsopgaver
- kunne levere et CV (ingen uddannelseskrav! blot hvad du har lavet de sidste par år)
- Helst bo i Hovedstadsregionen (ikke et decideret krav, men hvis man ønsker fastansættelse kan det blive besværligt, hvis man er bosat udenfor Sjælland)
- Du skal være seriøs, professionel, pålidelig og kunne arbejde hurtigt og effektivt, da der vil komme perioder hvor ekstra arbejde vil blive nødvendigt.
- kunne møde op til diverse møder (efter aftale, der passer alle parter)
yderligere info:
- betaling pr. fuldførte projekt (28 projekter i alt)
- mulighed for fastansættelse (efter afslutning af freelance-arbejdet)
- nok arbejde til mindst 2 år (freelance)
- Bonus udgives efter hvert 4. fuldførte site (bonusen kan forhandles)
- hvis fastansættelse er et ønske, vil der blive stillet mulighed om lønforhandling.
Du kan sende dit CV til dzh@hansen.mail.dk
eller fange mig pr. msn på samme mail adresse.
Med venlig hilsen,
Dennis Hansen
6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Når du siger betaling til et projekt som er færdigt, hvad er lønnen så ca. for det færdiggjorte projekt?
Det lyder spændende. Jeg kunne godt tænke mig at arbjede for dig.
Mine skills:
PHP: 8.0/10.0
MYSQL: 8.5/10.0
CSS: 7.5/10.0
JAVASCRIPT: 6.0/10.0
AJAX: 1.0.0/10.0
HTML 10.0/10.0
Kontakt mig på min msn, soze_pwned@hotmail.com
0
Hvad er der af ansøgningsfrist?
Er der krav mht. alder?
Er dette en form for studiejob, eller decideret *job*?
0
der ingen angsøgningsfrist, og ingen krav om alder.
det er et freelance job. Ville da helt klart foretrække at lønne en studerende der har brug for pengene, fremfor en der i forvejen har job, og vil køre det her på sidebasis.
selve arbejdet består i hjemmearbejde, dog med undtagelse af mødedeltagelse, hvor jeg gerne ser at man sætter sig ned og snakker nogle ting igennem. Dvs. det er altså ikke et job hvor man møder op på en arbejdsplads, og arbejder 7-8 timer om dagen. (så man kan sagtens være studerende/have job/eller andet ved siden af.)
- Dennis
0
Nu ved jeg godt at det er freelance basis, men hvor mange timer vil man i gennemsnit, estimeret, skulle sætte til side om ugen for at levere produkterne til tiden?
0
da jeg ikke selv er programmør, kan jeg ikke forudsige hvor lang tid hvert projekt vil tage.. men man tager bare 1 projekt af gangen, og jeg siger selvfølgelig en deadline der er rimelig.
Hvis man kan leve op til de givne deadlines, så er der ingen problemer. (for det meste kan du regne med 1 mdr., til hvert projekt, men nogle kræver mere (2-3 mdr.) )
Jeg kan love dig at der vil blive givet tid nok. men bliver man færdig før, vil det selvfølgelig blive taget i betragtning i henhold til den bonus som er udgivet.
Med venlig hilsen,
Dennis Hansen
0
Jeg er også interesseret.
Jeg har arbejdet med PHP i mange år. Dog vil jeg ikke sige, mine PHP-skills er på 10 ud af 10; det virker lidt latterligt. Jeg har arbejdet med HTML i længere tid end PHP, men mine HTML-skills er selvfølgelig heller ikke 10 ud af 10; man kan altid lære noget nyt.
Jeg kan kontaktes på thomas_kappel@hotmail.com