Anonym

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hvilke programmer vil i anbefagle mig hvis jeg ønsker en 100 % anonymitet når den nye terrorlov.

Jeg benytter Windows Vista!

13 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du vil være anonym i Vista?

Du kunne ligeså godt sige at du ville købe pizza i Matas.

Indlæg senest redigeret d. 10.04.2007 17:17 af Bruger #11596
har ikke selv testet programmet men PROSA udsendte en CD for ikke så lang tid siden med software til netop det formål. Tjek www.prosa.dk måske kan det downloades der.

Hey,
hvad mener du med at være anonym?

Den mest benyttede måde er at køre igennem en åben proxy server, der findes flere på nettet som står til fri afbenyttelse.

http://www.proxy4free.com/page1.html

Du kan eksempelvis bruge "Hummingbird" til at vælge at alle dine forbindelser kører igennem en af proxy serverne.

http://www.hummingbird.com/products/nc/socks/install_now.html?cks=y

Han kan se det, HVIS proxy softwaren logger aktivitet. Desuden..... hvorfor frygter du terrorloven? Så længe du ik har noget at skjule er der ikke noget at være bange for. Jeg tror bare at begynder man først at gå på proxy'er, så kunne man komme til først at vække mistanke.

Indlæg senest redigeret d. 17.04.2007 16:49 af Bruger #6559
Hm. Det jeg vil er at være anonym over for vores stat nu når de begynder at overvåge os, efter at terrorlovgivningen sættes i kraft.

Og mente også det kunne gøres over en Proxy server
Prøver lige

Er du da terrorist? :S

Det vil du aldrig kunne få.

Men jeg kan anbefale Steganos net. Anonym Pro 7, har ikke brugt det selv, men kender nogle som gør, og de er glade for den.

Indlæg senest redigeret d. 04.04.2007 13:06 af Bruger #6559
Har svært med at forestille mig hvorfor Per, at det da skulle være sværerer i Vista da.

I begge tilfælde gemmer udbydderen jo bare hvor jeg har været!

Hm. Det jeg vil er at være anonym over for vores stat nu når de begynder at overvåge os, efter at terrorlovgivningen sættes i kraft.

Og mente også det kunne gøres over en Proxy server
Prøver lige

Hmm kan ikke lige finde ud af at sætte Hummingbird op. Er det noget du kan hjælpe med?

Hvordan fungerere by the way det der SOCKS proxy server? Skal jeg have tillid til ejeren af den server, eller kan han heller ikke se det?

<< < 12 > >>
t