CMS

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej jeg overvejer at lave mit eget CMS?? Er det fornuftigt? Hvilket program kan jeg bruge til det og hvor kan jeg finde online hjælpemidler? Håber i vil svare!

13 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Lige en ting til hvor kan jeg lave smarte ikoner henne? Eller vilket program skal jeg bruge.

Jeg vidste godt at one.com er en af de bedste web-hoteller der findes.

Isåfald er der nogen der har løjet for dig. one.com er noget forbandet ragelse. Mine sider hos dem er tit unavailable, og viser bare en blank side(nej, det skyldes *ikke* PHP-errors. Det sker uden at jeg ændrer i noget, fra det ene øjeblik til det andet, og er væk igen 10 minutter efter), og supporten er arrogant og simpelthen inkompetent.

En dag fik jeg også at vide, at mit webhotel var suspenderet. Jeg fik ingen yderligere forklaring, andet end at jeg skulle tjekke om jeg havde overholdt reglerne. Det havde jeg, så jeg kontaktede dem for at høre hvad fanden der var meningen.

Det var fordi jeg manglede en sikkerhedsopdatering til de phpBB2-fora jeg havde liggende på webhotellet. Fair nok sagde jeg, men hvordan har I tænkt jer at jeg skal gøre noget ved det, når i har lukket for min ftp-adgang?

Der gik en uge før jeg fik ftp-adgang, og endnu 3 dage før jeg fik åbnet for almen adgang.

Det er simpelthen bare for dårligt, og er ikke noget man skal finde sig i. Næste gang de kommer med en opkrævning, opsiger jeg mit webhotel og rykker til UnoEuro istedet.

angående ikoner, kan du bruge gratisprogrammet GIMP, og en god spand fantasi.

Ok men jeg synes one.com er ok men jeg kan godt se hvad du mener. Først snakkede jeg med en på engelsk support han sagde jeg ikke engang måtte ligge mine egne online spil på ftp. Så snakkede jeg med en dansker og der fik jeg noget andet at vide. Det synes jeg var lidt dårligt

<< < 12 > >>
t