Flere co-admins

Tags:    udvikleren.dk

Mangler der ikke nogle co-admins? Min artikel har været indsendt til godkendelse i over en uge nu, er det ikke lidt lang tid at vendte?

Simon alias palde pind << sådan har det altid været :) Det må du bare lære at leve med.

De skal jo først læses, så testes, og så tjekkes for fejl..

hvad indebærer en test? - hvis man ikke tjekker for fejl?

- Jeg har godt nok ikke skrevet nogle artikler, men finder det da også respektløst, at hvis simon har brugt tid på at skrive en artikel at den så ikke kommer online inden for et fornuftigt tidsrum. Ex en uge.

Det er nemlig lidt træls, jeg skulle nemlig bruge artiklen.

Men her er det endeste sted jeg har den, og man kan jo ikke se den når den er sendt til godkendelse.

Syntes vi bør huske på at ingen af medlemmerne af hverken artikeljurien eller co-adminsne for penge for det de laver. Det er på frivilig basis, og når man snakker om det - Jeg syntes personligt at vi får ret meget for pengene her på sitet ;).

Jeg kan ikke se nogen grund til at denne side skal komme til at ligne de utallige andre danske programmeringssider som tilbyder artikler til den brede danske befolkning... De fleste artikler stinker. Udvikleren.dk er i mine øjne et sted med artikler af meget højt kvalitet. Ydermere holder jeg med The-Freak. Der er ingen der får penge for det, derfor ser jeg ingen grund til at kunne love at en artikel kommer op indenfor en given periode.

Artikel juryen godkender / afviser faktisk artiklerne ret hurtigt. Vi læser dem inden for de første par dage, og kommer med kommentar og giver en afvist/godkendt stemme, og ud fra kommentare og stemmer er det så op til Kasper at sige hvad der skal ske med dem.

Så vidt jeg lige ved ( ret mig gerne hvis det er forkert ), er det ikke alle artikler på udvikleren.dk der bliver sendt igennem juryen.
Dem der kommer, får dog gerne stemmer inden for 2-4dage efter vi kan se den.

Bare bliv ved med at skrive. De skal nok komme på. Så vidt jeg husker, gik der ofte 6uger før en artikel blev godkendt, inden artikel juryen kom til (i de gamle dage :) ). Så den forholdsvis korte ventetid der er nu, synes jeg er rimelig.

Indlæg senest redigeret d. 03.04.2007 09:11 af Bruger #2796
Nu har jeg altså ventet i to uger.

øhm, jeg har ventet over en måned nu!

øhm, jeg har ventet over en måned nu!

Jeg fik ellers hurtig respons på min sidste. Desværre var det et afslag. Men jeg venter nu også på at få en godkendt.

t