Kritik af design!

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej!

Kig på siden Impact-web.dk.

Her vil du se et design udkast.

Kig godt på, og find ud af hvad du synes om det.

Gå så tilbage til denne tråd og skriv en kommentar.

Jeg vil selvfølgeligt helt have konstruktiv kritik, men du også svine det til, eller skrive lige hvad der falder dig ind.

Tak!:P

Magnus Thøgersen

11 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg synes der bliver for lidt plads til brødteksten.

Den er også rimelig ulæselig, da den har en lidt lille font..

lav det lidt størrer. det ville hjælpe en del:)

Har du prøvet at tage det gyldne snit på din sidens opbygning. Det opfylder vært fald ikke det!
Teksten ligger alt for meget mod højre!

Udover dette vil jeg ligesom de andre sige at jeg syntes at det er grimt med grå tekst på grå. Hva med nogle mere farvefulde farver til skriften?

Udover det syntes jeg at dit logoet er virkelig proff, og det samme syntes jeg om den seje flash effekt du har på billedet på siden.

Meget lille side, måske den kunne laves større?

Det er meget lille, der er meget "fyld" så der bliver ikke ret meget tilbage til indhold. Du kunne med fordel lave de to halvdele (skyerne og brødteksten) lige brede.

Fonten til under-overskriften ("web design med effekt") er næsten ikke læselig.

Fonten til brødteksten er lidt for lille, og der kunne godt være lidt mere kontrast, nu er det for meget gråt på gråt.

Du skal måske overveje om siden skal hedde Impact eller Impact-web.

Et forfrikende nyt design.

Jeg har prøvet at ændre lidt på designet, ud fra de ting i har bidt mærke i, i jeres komentarer. Ændringerne kan ses her.

Kan i ikke lige få øje på ændringerne kan jeg fortælle jeg at jeg har gjordt tekst arealet lidt større, ændret tekstfarven i brødteksten til sort så der er mere kontrast til den grå baggrund, samt ændret fonten i menuen.

Hvad synes i om ændringerne? er jeg helt galt på den?

Det ser meget bedre ud!

Nu er det meget nemmere at tyde brødteksten, da det var lidt udtværet før :)

lige en sidekommentar: lad være at have mellemrum i filnavne til noget som helst der skal ligge på nettet. Som du har i din .swf. Det er en dårlig vane :)

Indlæg senest redigeret d. 01.04.2007 15:03 af Bruger #8223
lige en sidekommentar: lad være at have mellemrum i filnavne til noget som helst der skal ligge på nettet. Som du har i din .swf. Det er en dårlig vane :)

Tak! Det skulle være rettet nu:)

Fint design du har breaket der.

2 tips:

1. du har et fint udgangspunkt i den venstre "celle". Den kan du forlænge og skrive din tekst i. Det kunne se cool ud hvis det blev lavet i flash og man klikkede på et af linksene og så siden forlængede det venstre med skyer i ny og det blev til en underside.

2. den kasse du har pt med din tekst om hvad I laver, samt links, synes jeg du skal lade være som den er. Det vil se cool hvis kun den anden celle bevæger sig i størrelse.
Du kan lade linksne stå og så skrive dine kommentarer i den boks. fx hvis brugeren går ind under produkt. Så skriver du om dine servicemindede medarbejdere i boxen, men laver priser og produkter i den venstre. og så fremdeles når du kommer ind i de andre underkats.

(my 2 cents)

ps stavekontrol! skriv din tekst i Word med dansk stavekontrol, og format så teksten og paste den ind :-)

Indlæg senest redigeret d. 01.04.2007 22:02 af Bruger #11506
<< < 12 > >>
t