min side

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej udviklere;). Jeg ville bare lige høre hvad i syntes om min nye side: http://www.lgb.dk/v1 . bare sig til hvis der er noget der kan forbedres:P.

Indlæg senest redigeret d. 25.03.2007 18:50 af Bruger #10050
For det første: Din side ligner jeg-ved-ikke-hvad i Firefox. dit søgefelt blandt andet er for stort i forhold til resten af siden.

For det andet: din side er meget kedelig at se på. Der mangler virkelig noget liv. Og så er det ikke en optimal baggrund du har valgt.

Dit banner er... Well.. Ikke specielt godt lavet, og så er det intetsigende.

Samme med resten af siden: Du skal have fat i nogle farver der passer bedre sammen, og så skal det hele shines lidt op. Gør noget ved udseendet af din søgeboks.

For det første: Din side ligner jeg-ved-ikke-hvad i Firefox. dit søgefelt blandt andet er for stort i forhold til resten af siden.

hmm tjaa jeg har aldrig kunnet finde ud af hvordan man undgik dette.

For det andet: din side er meget kedelig at se på. Der mangler virkelig noget liv. Og så er det ikke en optimal baggrund du har valgt.

hvad kan give mere liv i siden? hvad for en baggrundsfarve ville være god?

Dit banner er... Well.. Ikke specielt godt lavet, og så er det intetsigende.

det er et midlertidigt banner. siden er jo ikk helt færdig.

Samme med resten af siden: Du skal have fat i nogle farver der passer bedre sammen, og så skal det hele shines lidt op. Gør noget ved udseendet af din søgeboks.

hvad for nogle farver passer godt sammen? hvordan shiner jeg siden op? søgeboksen kan da ikk få andet udseende.

Indlæg senest redigeret d. 25.03.2007 19:20 af Bruger #10050
jo ligesom din login boks :D

jo ligesom din login boks :D

Ikke dermed sagt at loginboksen er noget som helst værd ;)

Jeg synes du skal begynde helt forfra. Siden er bare en om'er.

En god metode til at få siden til at vise sig ordenligt i alle browsere, er at validere den mod

validator.w3.org

og rette alle de fejl den kommer med.

En anden effektiv metode er at teste i både IE og Firefox. Også gerne Opera.

jeg gider ikk til at lave siden om da jeg selv syntes den er ret flot. jeg er jo ikke ekspert så man kan ikke forlange mere af mig:). jeg prøver at køre den igennem validator.w3.org og rette. jeg vil stadig gærne høre hvad for en beggrundsfarve der kunne være god:).

Jeg må desværre tilføje mig til "om'er gruppen".:( Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen argumenter lige nu, men din side virker kedelig.

Her kommer der noget:
- Rigtig meget ubenyttet plads. (Til højre for logoet, og under indholdet af siden.)
- Meget neutral side. Der er ikke noget der tiltrækker opmærksomhed ud over logoet. Der går lang tid før jeg læser hvad der egentlig står.
- Logoet tager for meget opmærksomhed. Ekstremt stort og meget udestående farve.
- Der er ikke så god kontrast, og teksten er lidt svær at læse.
- Det tager noget tid at finde menuen.
- Menuen er ikke i en kasse, og den flyder lidt ud. Dvs. den har ikke en egentlig plads i layoutet.
- Jeg kan ikke så godt lide at at der er forskel på farven i menuen.(Lilla og lyseblå).
- I IE er der en orange mus. Det virker irriterende. Du fjerner det bekendte. Desuden flimrer den når man tager den over et link.

jeg er jo ikke ekspert så man kan ikke forlange mere af mig

Jeg ved godt at det er meget kritik, men du har jo talentet. Jeg så lgbfree.dk, og den er bestemt bedre. Du kan jo sagtens;)

Edit: Du skal ikke begynde at forsvare siden. Det får du ikke noget ud af:) "det er et midlertidigt banner. siden er jo ikk helt færdig."->"Så lav et nyt".
"hmm tjaa jeg har aldrig kunnet finde ud af hvordan man undgik dette."(FF spm)->"Spørg på udv.dk;)"

Indlæg senest redigeret d. 26.03.2007 15:44 af Bruger #4479
Måske skulle du få siden og banneret til at hænge lidt mere sammen :)

jeg er jo ikke ekspert så man kan ikke forlange mere af mig

Jeg ved godt at det er meget kritik, men du har jo talentet. Jeg så lgbfree.dk, og den er bestemt bedre. Du kan jo sagtens;)

Jeg vil lige pointere at han ikke har designet lgbfree.dk selv. Ej heller ser det ud til at han har kodet noget/særlig meget selv på siden.

Ikke for at rakke ned på nogen selvfølgelig. Vi er alle startet et sted.

joo det ene design har jeg designet selv men det andet har jeg fået lidt hjælp til:)

<< < 12 > >>
t