Baggrundsgentagelse + IE vs FF

Tags:    html css

Jeg er endelig ved at få hang ved tabellerne, men selvfølgelig opstår der problemer.

Den første er at jeg ønsker ikke baggrunden i min <td> skal gentage sig.

Den anden er, at Firefox ser ud til at sætte sine egne standarder, hvis man kan sige det. Nogen løsninger?

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har prøvet med lidt CSS, men det er sgu ikke nemt :P.

Og så er det nu jeg indser, at jeg har skrevet javascript...

Indlæg senest redigeret d. 25.03.2007 17:56 af Bruger #11555
46 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Eller hvad vis man vil linke til en under side? Det kan man heller ikke uden at menuen forsvinder.

Og vis gopogle finde ens underside, så bliver det også uden menu!

@Simon: Der er noget du har fuldstændig misforstået. Man kan sagtens bookmarke en anden side end den man er inde på.
Desuden kan man tilføje:
if(window.top!=window)
//med frames.

@Mathis: Det er ikke HTML ;)

Indlæg senest redigeret d. 28.03.2007 19:11 af Bruger #11555
@Mathis: Det er PHP ;)

hva?! Jeg har ikke skrevet noget PHP endnu;) Men man kan da også bruge det i nogle tilfælde..;)

@Simon: Der er noget du har fuldstændig misforstået. Man kan sagtens bookmarke en anden side end den man er inde på.
Desuden kan man tilføje:
if(window.top!=window)
//med frames.

Ja det er jeg udemærket klar over, men menuen og siden er to forskelige vinduer. Og du kan kun bookmarke et vindue af gangen.

Desuden kan man tilføje:
if(window.top!=window)
//med frames.

Ja det er jeg udemærket klar over, men menuen og siden er to forskelige vinduer. Og du kan kun bookmarke et vindue af gangen.

F.eks. en side der har både menuen og siden i en frame?;)

Hvad får man så ud af at bruge den? Vis både menuen og siden er i samme frame, så er hele siden jo i den frames.

Hvad får man så ud af at bruge den? Vis både menuen og siden er i samme frame, så er hele siden jo i den frames.

F.eks. <frameset><frame src="menu.htm"><frame src="bookmarketside.htm"></frameset> denne kunne så hede link.php?bookmark=bookmarketside.htm

Ja, men så vil du jo kun kunne bookmarke forsiden!

Kan I ikke plz fortsætte et andet sted?

t