Tilføj et ekstra felt

Tags:    php

Hej derude

Findes der en måde at tilføje flere inputs på en upload formular? Jeg har en formular med følgende:

Title, Client, Category, Picture "Gennemse knappe" og Beskrivelse

Men jeg søger en php/javascript funktion, hvor jeg kan tilføje flere input type="file", hvis jeg nu f.eks. har 3 billeder istedet for 1. Eller hvis nogen kan pege mig i retningen af noget, synes jeg har søgt forgæves på google.

8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
javascript, virker tilsyneladende ikke i IE kan ikke ligese hvorfor det ikke skulle gøre det.
Fold kodeboks ind/udKode 

Fold kodeboks ind/udKode 

Her er alt hvad du skal bruge og kan komme på du skal bruge - Så må du selv finde ud af at gøgle dig frem til resten. :)

prøv at lege lidt med denne:
Fold kodeboks ind/udKode 

javascript, virker tilsyneladende ikke i IE kan ikke ligese hvorfor det ikke skulle gøre det.
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg kan ikke få det stylet efter mit ønske, vil gerne have de kommer under hinanden med. Kan du hjælpe mig med det innerHtml? :)

prøv at lege lidt med denne:
Fold kodeboks ind/udKode 

Kan ikke få den til at virke i nogen af browserne..
Fejl: appendFileUploader is not defined

Kan du hjælpe? :)

Indlæg senest redigeret d. 21.03.2007 11:29 af Bruger #11335
Hvis du ikke kan få et af de to forslag til at virke, så skal du holde op med at bruge gøglerbrowsere.

Begge kodestykker virker fint.

Tillad evt. javascript i din browser. Kan være det er slået fra.

Hvis du ikke kan få et af de to forslag til at virke, så skal du holde op med at bruge gøglerbrowsere.

Begge kodestykker virker fint.

Tillad evt. javascript i din browser. Kan være det er slået fra.

Fik det til at virke, og jeg fortrækker din løsning helt klart. Men du skulle vel ikke have array'et til din løsning.. kegler rundt i det..

P.S. Der er points på vej ;)

Fandt en anden løsning.

t