hvad kan man programere med html

Tags:    html css

<< < 123 > >>
nogen der kan fortælle hvad man kan programmere i html

kan man lave forummer og login systemer
eller nyhedssystem

kan man lave det i html

nogen der kan fortælle hvad man kan programmere i html

28 svar postet i denne tråd vises herunder
9 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
men jeg kan ikke php kun lidt html så jeg vil ikke kunen få nogen af de systemmer ?

Hvad skulle jeg så lære html for vis det er i php man laver nogen at de vigtige ting :S

Hvad skulle jeg så lære html for vis det er i php man laver nogen at de vigtige ting :S

Fordi uden HTML kan du ikke vise noget til brugeren. Hvis du kun kan fx PHP, kan du jo ikke vise brugeren de ting du laver.

PHP regner tingene ud, og beder HTML vise resultatet.

kan man få folk til at lave sådan et forum gratis ?

kan man få folk til at lave sådan et forum gratis ?

www.altavista.com
www.google.com
www.yahoo.com

Du går bare igang med at søge. Der findes et hav af færdiglavede forum-systemer derude. phpBB2, Invision etc. etc.

Hvis du vil have et skræddersyet forum-system, der er lavet fra bunden til at dække netop dine behov, skal du dog være parat på at slippe slanterne.

eller hvor lærer jeg php ?

men hvor kan jeg lære at kode php ?

Du kan gøre som så ufatteligt mange andre: læs tutorials på nettet, læs artikler, læst dokumentation, læs bøger, læs læs læs. Kod en masse, prøv dig frem, og pludselig kan du det.

Jeg startede med at købe et hæfte fra Libris/IDG ved navn "Start på PHP", og det var absolut det hæfte der sparkede mig igang.

Alternativt kan du tage en uddannelse i den retning. For eksempel får man undervisning i PHP og/eller ASP.NET på Webintegratorudd. i Roskilde.

Du kan gøre som så ufatteligt mange andre: læs tutorials på nettet, læs artikler, læst dokumentation, læs bøger, læs læs læs. Kod en masse, prøv dig frem, og pludselig kan du det.

Jeg startede med at købe et hæfte fra Libris/IDG ved navn "Start på PHP", og det var absolut det hæfte der sparkede mig igang.

Alternativt kan du tage en uddannelse i den retning. For eksempel får man undervisning i PHP og/eller ASP.NET på Webintegratorudd. i Roskilde.

hehe lidt svært når man er 13 :/ :P

men er det lettere at lære php når man har lært html ?

<< < 123 > >>
t