Jeg har kigget lidt på kildekoden(Ved godt at det ikke er alt koden).
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="da">
<head>
<meta http-equiv="pragma" content="no-cache" />
<title>ppDesign</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="stil.css" />
</head>
<body>
<div class="out">
<div class="top">
<span class="toplogo1">pp</span><span class="toplogo2">Design</span>
</div>
<div class="topbottom">
<a href="" class ="menu">Forside</a><a href="" class ="menu">Info</a><a href="" class ="menu">Profil</a><a href="" class ="menu">Templates!</a><a href="" class ="menu">Gæstebog</a>
</div>
<div class="page">
<div class="big">Velkommen til ppDesign</div>
Vælg et punkt fra menuen, eller se hurtig information om siden her under.
<div class="small">Kort information om siden</div>
Kort fortalt er ppDesign en side som indeholder forskelige templates, også kaldet skins.<br />
Et template er et slags layout, man kan downloade og så sætte op på din egen side. Det kan være nødvendigt vis man ikke selv kan lave sit eget layout, eller for at spare tid.
Alle templates på siden er gratis at benytte, så længe linket i bunden til denne side bevares.
<div class="small"> Hvem henvender denne side sig til?</div>
Så denne side henvender sig til folk som ikke selv kan lave et layout, bare ikke gider at lave et eller måske mangler inspiration.<br />
At sætte et layout fra denne side op på ens egen side, kræver at du har kendskab til HTML. Vis du aldrig har prøvet at bruge HTML, kan du ikke bruge denne side til meget.
</div>
<div class="bottom">
Design by <span class="pp">palde pind</span>
</div>
</div>
</body>
</html>
men ved linie 3 får jeg disse fejlmeldinger:
The tag: "html" doesn't have an attribute: "xmlns" in currently active versions.
The tag: "html" doesn't have an attribute: "xml:lang" in currently active versions.
Jeg tror at det er det der laver fejlen, men jeg kan ikke lige på stående fod sige hvad der er galt.
Indlæg senest redigeret d. 24.03.2007 22:39 af Bruger #10878