jeg syntes måske du skal bytte half-life om med counter-strike. CS er mere betydnigsfuld end half-life. jeg ved godt at CS kører på half-life, men det ville være bedre at nævne CS frem for HL fordi det er verdens måske anden mest spillede onlinespil. altså jeg kender 2 der spiller CS men ingen der spiller HL.
Half-Life er ifølge mig betydeligt mere vigtigt end CS.
CS er sikkert mere populært, men det er ikke hvad det her handler om. Half-Life er det allermest banebrydende indenfor FPS siden Wolfenstein 3D og Doom. Blandt andet på grund af sin enormt dybdegående og spændende historie.
Half-Life 2 synes jeg også er en god kandidat, da FPS atter engang er blevet omfortolket og fornyet. Grafisk set er der flere spil der er overlegne, spil såsom FarCry og DOOM III. Men Fortællerteknikken og historien i spillet stås ikke mål med andre steder jeg har set.
Dog synes jeg ikke at Half-Life 2 var nært så banebrydende som 1'eren, så den har jeg udeladt
-- Bemærk at alt dette er min personlige holdning, og at det jo ikke er andet end en kommentar til en helt anderledes liste. Så det har ikke nødvendigvis nogen betydning for hvad du synes er fede spil.